• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty

ISBN-13: 9781032406084 / Angielski / Twarda / 2023 / 144 str.

Joanna Nieżurawska-Zajac; Radoslaw Antoni Kycia; Agnieszka Niemczynowicz
Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty Joanna Nieżurawska-Zajac Radoslaw Antoni Kycia Agnieszka Niemczynowicz 9781032406084 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty

ISBN-13: 9781032406084 / Angielski / Twarda / 2023 / 144 str.

Joanna Nieżurawska-Zajac; Radoslaw Antoni Kycia; Agnieszka Niemczynowicz
cena 223,87 zł
(netto: 213,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 222,03 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book presents research results and techniques for analyzing the working expectations and needs of GenZ. The analyses were made in various countries in Europe: The Czech Republic, Latvia, Poland, and Portugal.

Generation Z (Gen Z) is the young generation born between the mid-1990s and 2010s. They are now entering the market and starting their first jobs. Therefore, managers must shape the company workplace environment to encourage young employees to work efficiently and connect their future with the company. Only then will both managers and employees share mutual satisfaction from collaboration and aim at the common target, which should be the prosperity of the company. This book presents research results and techniques for analysing the working expectations and needs of Gen Z. The analyses were made in various countries in Europe: The Czech Republic, Latvia, Poland, and Portugal.

The book contains chapters that present the analysis results and technical chapters that outline modern methods of analysis of management data, including tutorial chapters on machine learning, which currently makes a strong appearance in research in various disciplines. This volume will be of interest to researchers, academics, practitioners, and students in the fields of management studies, research methods, and human resource management.

The Open Access version of this book, available at www.taylorfrancis.com, has been made available under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivatives 4.0 license.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Open Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032406084
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
001279170
Ilość stron:
144
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 Preface   2 Introduction   3 Motivation of Generation Z   4 Work values and motivating factors of Generation Z   5 Current research methods   6 The analysis of engagement at workplace of Generation Z   7 Recommendation for entrepreneurs   8 Conclusions



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia