• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Ethical Consumption in Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Ethical Consumption in Tourism

ISBN-13: 9781138082069 / Angielski / Miękka / 2017 / 260 str.

Clare Weeden; Karla Boluk
Managing Ethical Consumption in Tourism Clare Weeden Karla Boluk 9781138082069 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Ethical Consumption in Tourism

ISBN-13: 9781138082069 / Angielski / Miękka / 2017 / 260 str.

Clare Weeden; Karla Boluk
cena 231,69
(netto: 220,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Critical Studies in Tourism, Business and Manageme
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138082069
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000508970
Ilość stron:
260
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"Therefore, this multifaceted book is recommended for tourism students and academics at all levels and indeed for all those who understand (or hope to see) tourism as much more than an industry, those who consider it an integral element for ecological and social justice (climate justice)." – Antonis Petropoulos, Editor, ECOCLUB.com

1. Introduction: managing ethical consumption in tourism –compromises and tensions Clare Weeden and Karla Boluk  Section 1: Debates on ethical consumption in tourism  2. What does it mean to be good in tourism? Kellee Caton  3. You can check out anytime but you can never leave: can ethical consumption in tourism ever be sustainable?  C. Michael Hall  4. Slow tourism: ethics, aesthetics and consumptive values Michael Clancy  5. The evolution of environmental ethics: reflections on tourism consumption Andrew Holden  Section 2: Situating the self in ethical consumption  6. A fresh look into tourist consumption: is there hope for sustainability? Adriana Budeanu and Tareq Emtairah  7. Tourism’s relationship with ethical food systems: fertile ground for research Carol Kline, Whitney Knollenberg and Cynthia S. Deale  8. Travelling goods: global (self) development on sale Maria Koleth  9. Exploring the ethical discourses presented by volunteer tourists Karla Boluk and Vania Ranjbar 10. Ethical tourism: the role of emotion Sheila Malone Section 3: Helping consumers make ethical decisions  11. Tread lightly through this Lonely Planet: examining ethical information in travel guidebooks Sarah Quinlan Cutler  12. Business travel and the environment: the strains of travelling for work and the impact on travellers’ pro-environmental in situ behaviour Wouter Geerts 13. Medical tourism: consumptive practice, ethics and health care – the importance of subjective proximity Kirsten Lovelock and Brent Lovelock  14. Marketing responsible tourism Clare Weeden  15. Concluding remarks: ethics and responsibility in tourism Karla Boluk and Clare Weeden

Clare Weeden is a Senior Lecturer in Tourism and Marketing at the University of Brighton. Her research interests lie in the areas of ethical tourism, responsible tourist motivatios, decision making and cruise tourism.

Karla Boluk is a Lecturer in Tourism at the University of Ulster. Her research interests lie in the areas of ethical/sustainable consumption in tourism, Fair Trade Tourism, FTTSA, social entrepreneurship and volunteer tourism.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia