• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managerial Economics: Concepts and Principles » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managerial Economics: Concepts and Principles

ISBN-13: 9781606492192 / Angielski / Miękka / 2011 / 150 str.

Stengel
Managerial Economics: Concepts and Principles Stengel, Donald N. 9781606492192  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managerial Economics: Concepts and Principles

ISBN-13: 9781606492192 / Angielski / Miękka / 2011 / 150 str.

Stengel
cena 87,21
(netto: 83,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 84,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

If you have good economic principles, then more than likely, you're making good business decisions. Although economics is sometimes dismissed as a discourse of practical relevance to only a relatively small circle of academicians and policy analysts who call themselves economists, sound economic reasoning benefits any manager of a business, whether they are involved with production and operations, marketing, finance, or corporate strategy. This highly respected text will help you and any business manager with managerial economics, which is the application of microeconomics to business decisions. Inside, you'll learn about the key relationships between price, quantity, cost, revenue, and profit, which are detailed for an individual firm in the form of simple conceptual models. The book includes key elements from the economics of consumer demand and the economics of production. It also discusses economic motivations for expanding a business and contributions from economics for improved organization of large firms, as well as market price-quantity equilibrium, competitive behavior, and the role of market structure on market equilibrium and competition. It concludes by considering market regulation in terms of the generic problems that create the need for regulation and possible remedies for those problems.

If you have good economic principles, then more than likely, youre makinggood business decisions. Although economics is sometimes dismissedas a discourse of practical relevance to only a relatively small circle ofacademicians and policy analysts who call themselves economists, soundeconomic reasoning benefits any manager of a business, whether they areinvolved with production and operations, marketing, finance, or corporatestrategy. This highly respected text will help you and any business managerwith managerial economics, which is the application of microeconomicsto business decisions.Inside, youll learn about the key relationships between price, quantity,cost, revenue, and profit, which are detailed for an individual firm in theform of simple conceptual models. The book includes key elements fromthe economics of consumer demand and the economics of production. Italso discusses economic motivations for expanding a business and contributionsfrom economics for improved organization of large firms, as wellas market price-quantity equilibrium, competitive behavior, and the roleof market structure on market equilibrium and competition. It concludesby considering market regulation in terms of the generic problems thatcreate the need for regulation and possible remedies for those problems.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Mikroekonomia
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606492192
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
150
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia