• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management of Corporate Communication: From Interpersonal Contacts To External Affairs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management of Corporate Communication: From Interpersonal Contacts To External Affairs

ISBN-13: 9780805815528 / Angielski / Miękka / 1994 / 320 str.

Robert L. Heath
Management of Corporate Communication: From Interpersonal Contacts To External Affairs Heath, Robert L. 9780805815528 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management of Corporate Communication: From Interpersonal Contacts To External Affairs

ISBN-13: 9780805815528 / Angielski / Miękka / 1994 / 320 str.

Robert L. Heath
cena 243,84 zł
(netto: 232,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Whereas many organizational communication texts address internal communication processes, few consider the efforts that companies expend to communicate with external stakeholders. Likewise, many texts that concentrate on public relations or advertising consider external communication, but fail to give attention to internal communication. Combining both points of view, this text explains how an entire organization operates through enactments of personnel and external stakeholders.
Central to this book is a concern for meaning and its influence on the performance of jobs in response to expectations of co-workers and external publics. The concept of narrative is used to explain how individual and organization performance is the expression of personae that are best when enacted jointly -- in varying degrees of coordination -- to satisfy mutual performance expectations. Narrative explains the power of organizational meaning, interpersonal contacts, group performance, stakeholder negotiation, and internal and external organizational zones of meaning -- assumptions that are shared by people who enact an organization through coordinated efforts.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805815528
Rok wydania:
1994
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
320
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
21.18 x 14.88 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Managing Communication in Companies: An Enactment Point of View. Coordination Through Meaningful Expectations. Narrative, Enactment, and Organizational Discourse. Information: Uncertainty Reduction, System, and Satisfaction. Managing as Symbolic Action: Enacting Interpretations in Organizational Settings. Companies as Negotiated Enactment of Stakeholder Interests. Interpersonal Contacts: Enacting with Boss and Others. Networks: Many People Speaking with a Single Voice. Markets, Images, Issues, and External Stakeholders. External Communication with Public Policy Stakeholders.

Robert L. Heath



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia