• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management Research, International Business, and National Culture: Evaluating Hofstede and GLOBE » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management Research, International Business, and National Culture: Evaluating Hofstede and GLOBE

ISBN-13: 9781032116150 / Angielski

Sunil Venaik; Paul Brewer; David Midgley
Management Research, International Business, and National Culture: Evaluating Hofstede and GLOBE Sunil Venaik Paul Brewer David Midgley 9781032116150 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management Research, International Business, and National Culture: Evaluating Hofstede and GLOBE

ISBN-13: 9781032116150 / Angielski

Sunil Venaik; Paul Brewer; David Midgley
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explains in detail why the measures developed by Hofstede and GLOBE are of dubious validity and why they should be viewed with caution by those looking for answers to the complex questions of culture.

Why do different groups of people behave in different ways when dealing with the common challenges of human life? The answer often lies in their cultural attitudes, values, and consequent behaviours. The study of human culture has been deemed a key contribution to understanding human life for many centuries. Explanations and descriptions of cultural characteristics abound, but in the field of business, none have been more influential and warmly embraced than those developed by Geert Hofstede and the GLOBE group. These models of national culture, which characterise Japanese, Americans, French and may other nationalities in terms of common characteristics such as collectivism, masculinity, and power distance, are the most widely cited and applied in business research, teaching and recommendations for practice.

But this seminal work needs a careful reality check. The authors of this book point out a range of problems associated with the Hofstede and GLOBE national culture measures which bring into question their accuracy and usefulness in meeting the expectations of management culture researchers and students. This book explains in detail why the measures developed by Hofstede and GLOBE are of dubious validity and why they should be viewed with caution by those looking for answers to the complex questions of culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Research & Development
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in International Business and the World Ec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032116150

1. Introduction   2. Background to the Hofstede National Culture Model   3. Background to the GLOBE National Culture Model   4. Measurement of National Culture in Management Research: Critical Issues   5. Culture Stereotypes: Why Popular National Culture Models Do Not Apply to Individuals   6. Is Culture National or Universal?   7. A New Way to Measure and Understand Culture   8. A Last Word



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia