• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management Fashions: Turning Bestselling Ideas Into Objects and Institutions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management Fashions: Turning Bestselling Ideas Into Objects and Institutions

ISBN-13: 9780765803184 / Angielski / Twarda / 2005 / 248 str.

Krzysztof Klincewicz
Management Fashions: Turning Bestselling Ideas Into Objects and Institutions Klincewicz, Krzysztof 9780765803184 Transaction Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management Fashions: Turning Bestselling Ideas Into Objects and Institutions

ISBN-13: 9780765803184 / Angielski / Twarda / 2005 / 248 str.

Krzysztof Klincewicz
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Using the theory of management fashions proposed in the 1990s by Eric Abrahamson, Krzysztof Klincewicz analyzes the changing popularity of management concepts accompanied by solutions. Among these are management bestsellers, consulting services, software systems, -methodologies, - and approaches to organizational change, training courses, professional certifications and even new corporate positions. The book presents the phenomena of management fashions as being the key driver for the development of the management knowledge industry, consisting of consulting companies, computer firms, publishing houses, professional institutes, and other organizations involved in the launching and the promotion of new management techniques. The author supplements the existing body of knowledge by focusing on the supply-side of management fashions, particularly the strategies and marketing techniques of solution vendors, and proposes a model of relations between management ideas and tangible solutions, explaining how bestselling ideas are turned into objects and institutions. The empirical research described in this volume involves multiple methods, including discourse volume analysis and qualitative historical techniques. Included also is a comprehensive overview of the recent relevant developments in sociology, marketing, and organization sciences, in which the author draws on the heritage of praxiology by taking a meta-level perspective on the propositions of management science.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Information Management
Philosophy > Filozofia
Wydawca:
Transaction Publishers
Seria wydawnicza:
Praxiology: The International Annual of Practical Philosophy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765803184
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000132954
Ilość stron:
248
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Editorial, 1. Introduction, 2. Setting the Stage Reflections on Ogranisations and Management, 3. Fashion as Mechanism of Social Change, 4. Management Fashions, 5. Discourse – Lifecycle, Types and Translations, 6. Fashion Area, 7. I.C.T. Solutions in the Fashion Arena, 8. Management Fashions and Marketing Strategies of Solution Vendors, 9. Conclusions, 10. Appendix 1 – Note on Discourse Volume Analysis as Research Technique, 11. Appendix 2 – List of Documentary Sources, References, Notes, About the Author

Krzysztof Klincewicz

Klincewicz, Krzysztof Krzysztof Klincewicz is lecturer at the School of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia