• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Manage It!: Organizing It Demand and It Supply » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Manage It!: Organizing It Demand and It Supply

ISBN-13: 9789048169153 / Angielski / Miękka / 2010 / 618 str.

Theo Thiadens
Manage It!: Organizing It Demand and It Supply Thiadens, Theo 9789048169153 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Manage It!: Organizing It Demand and It Supply

ISBN-13: 9789048169153 / Angielski / Miękka / 2010 / 618 str.

Theo Thiadens
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book came into being inthe form oflecture notes for thesubject Infor- tion technology management (IT management) at the Twente University inthe Netherlands. Since 1995 this subject is part of the Master s degree of the course Business Management and Information Technology. Over a decade of teaching, this bookdevelopedinto what it istoday. The book gives an idea of how organizations should organize their - formationandcommunicationtechnologyfacilitiesinordertobeabletosay IT does not matter. Management and the organization of IT are only conveniences within day-to-day operations and enablers, for organizations that want to supply other products and services. The book has the following starting points: (a) The IT support of products and services of organizations makes fu- tional and performance demandsontheIT facilities. In order to beable tomeettheserequirementsoptimally, anITarchitectureisrequired.The IT services and products are supplied within this architecture. (b) Controlling IT is part of normal operational management. This means that: at setting up the IT facilities the principles of logistics and operations management apply; the information, neededfor controlling a process, makes demandson the set-up of the information service process. The question is: whether someone is authorized to supplythe data; whether the data correspondswith thephysically present objects and whether the given data is correct and complete. (c) A distinction is made between both the IT demand and the IT supply organization. Both organizations have to be set up. Methods indicate, xi xii Preface which processes have to be in place in these organizations and each of these processes has ?nancial, personnel, legal and security aspects."

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Computer Science
Computers > Software Development & Engineering - Systems Analysis & Design
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789048169153
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
618
Waga:
1.01 kg
Wymiary:
24.0 x 16.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

From the reviews:

"This book discusses IT supply and demand, analyzing functional requirements and operational processes, using methods such as those defined in the IT infrastructure library (ITIL). ... This book will be useful for understanding the key concepts behind modern service-oriented IT organizations. ... In a nutshell, this is a good book and a good starting point for learning more about modern customer-oriented processes and service delivery." (Alessandro Berni, Computing Reviews, April, 2006)

Preface. Introduction.- Part 1: IT Management: The Basis.- Part 2: Traditional IT Management: Organizing Demand and Supply.- Part 3: Controlling IT Facilities.- Part 4: Aspects of IT Management.- Part 5: IT Management Tomorrow.- Appendix A: Short Case Studies about the Contents of a Chapter. Appendix B: Extended Case Studies for Group Assignments. Appendix C: Concepts and Abbreviations. Appendix D: Literature. Appendix E: Explanation ITIL Service Delivery and Service Support Processes. Appendix F: Levels at Which the IT Supply and Demand Organization can Operate (Giesberts (2000)). Appendix G: Relevant Websites.- Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia