• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy

ISBN-13: 9780749478216 / Angielski / Miękka / 2016 / 192 str.

Malcolm McDonald
Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy Malcolm McDonald 9780749478216 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy

ISBN-13: 9780749478216 / Angielski / Miękka / 2016 / 192 str.

Malcolm McDonald
cena 137,73
(netto: 131,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A primer for marketing professionals and students, the second edition of Malcolm McDonald on Marketing Planning provides a clear guide to marketing planning. Focussing on the practical application of marketing planning this book will guide readers through the production of a marketing plan that has real world application. Key content includes defining markets and segments, setting marketing objectives and strategies, advertising and sales promotion strategies, and price and sales strategies.With an emphasis on practicality this fully revised second edition has been thoroughly overhauled to contain new content on the essentials of marketing planning and the strategic marketing process.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749478216
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
192
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
23.8 x 16.5 x 1.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Once again Professor McDonald has captured the essence of world class marketing planning which is applicable to both the SME and the MNC. His razor sharp focus looks at markets based on the needs of customers and identifying profitable market segments, which whilst logically intuitive, requires a mind-set shift for companies who often focus on forecasts and budgets first in their planning. He takes the reader through a step-by-step process to make these changes in approaching real market understanding and planning to capture value. Highly readable and practical!" Siobhan McAleer, Commercial Director, Irish Management Institute

  • Section - 01: Let's get real;
  • Section - 02: Getting rid of that big managerial nonsense;
  • Section - 03: Understand the real meaning of customer value;
  • Section - 04: A very practical way to begin planning a profitable future;
  • Section - 05: Market segmentation;
  • Section - 06: What do our customers want?;
  • Section - 07: How to set marketing objectives;
  • Section - 08: How to set marketing strategies;
  • Section - 09: A step-by-step strategic planning system;
  • Section - 10: How to deal with adversity;

Professor Malcolm McDonald enjoys a global reputation as a leading authority on marketing. He was until recently Professor of Marketing and Deputy Director at Cranfield University School of Management, and is now an Emeritus Professor at the University as well as being an Honorary Professor at Warwick Business School. He has been consultant to many major companies from the United Kingdom, Europe, USA, Far East, South-East Asia, Australasia and Africa, in the areas of strategic marketing and marketing planning, market segmentation, key account management, international marketing and marketing accountability. Malcolm is also Chairman of six companies and works with the operating boards of some of the world's leading multinationals on all continents. He has written over 40 books including the best-selling Marketing Plans: How to prepare them, how to use them.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia