• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Smart Cities More Playable: Exploring Playable Cities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Smart Cities More Playable: Exploring Playable Cities

ISBN-13: 9789811397646 / Angielski / Twarda / 2019 / 377 str.

Anton Nijholt
Making Smart Cities More Playable: Exploring Playable Cities Nijholt, Anton 9789811397646 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Smart Cities More Playable: Exploring Playable Cities

ISBN-13: 9789811397646 / Angielski / Twarda / 2019 / 377 str.

Anton Nijholt
cena 645,58
(netto: 614,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 616,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Computers > User Interfaces
Mathematics > Matematyka stosowana
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Gaming Media and Social Effects
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811397646
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2020
Numer serii:
000471474
Ilość stron:
377
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.24
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Anton Nijholt studied mathematics and computer science at the Technical University of Delft, the Netherlands and received a Ph.D. in theoretical computer science from the Vrije Universiteit, Amsterdam, in 1980. Currently a Professor of Computer Science in the Human Media Interaction Group, University of Twente, Enschede, the Netherlands, he has held previous positions at various universities in the Netherlands and abroad.

His main research interests are in entertainment computing, multimodal interaction, affective computing, and brain–computer interfacing. He has produced hundreds of scientific publications, including (edited) books on the history of computing, language processing, and brain–computer interfacing. Recently he has edited two books: Playable Cities and Brain Art, both with Springer. He has been a Guest Editor for Journal on Multimodal User Interfaces, International Journal of Arts and Technology, Entertainment Computing, International Journal of Creative Interfaces and Computer Graphics (IJCICG) and Brain–Computer Interfaces. In addition, Professor Nijholt has served as Program Chair and General Chair for the leading international conferences on affective computing, multimodal interaction, virtual agents, and entertainment computing.

 


This book explores the ways in which the broad range of technologies that make up the smart city infrastructure can be harnessed to incorporate more playfulness into the day-to-day activities that take place within smart cities, making them not only more efficient but also more enjoyable for the people who live and work within their confines. The book addresses various topics that will be of interest to playable cities stakeholders, including the human–computer interaction and game designer communities, computer scientists researching sensor and actuator technology in public spaces, urban designers, and (hopefully) urban policymakers.


This is a follow-up to another book on Playable Cities edited by Anton Nijholt and published in 2017 in the same book series, Gaming Media and Social Effects.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia