• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Making Futures: Marginal Notes on Innovation, Design, and Democracy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Making Futures: Marginal Notes on Innovation, Design, and Democracy

ISBN-13: 9780262537483 / Angielski / Miękka / 2014 / 392 str.

Pelle Ehn (Malmoe University);Elisabet M. Nilsson (Malmoe University);Richard Topgaard (Malmoe University)
Making Futures: Marginal Notes on Innovation, Design, and Democracy Pelle Ehn (Malmoe University) Elisabet M. Nilsson (Malmoe University) Richard Topgaard (Malmoe University) 9780262537483 MIT Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Making Futures: Marginal Notes on Innovation, Design, and Democracy

ISBN-13: 9780262537483 / Angielski / Miękka / 2014 / 392 str.

Pelle Ehn (Malmoe University);Elisabet M. Nilsson (Malmoe University);Richard Topgaard (Malmoe University)
cena 192,55
(netto: 183,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Experiments in innovation, design, and democracy that search not for a killer app but for a collaboratively created sustainable future. Innovation and design need not be about the search for a killer app. Innovation and design can start in people's everyday activities. They can encompass local services, cultural production, arenas for public discourse, or technological platforms. The approach is participatory, collaborative, and engaging, with users and consumers acting as producers and creators. It is concerned less with making new things than with making a socially sustainable future. This book describes experiments in innovation, design, and democracy, undertaken largely by grassroots organizations, non-governmental organizations, and multi-ethnic working-class neighborhoods. These stories challenge the dominant perception of what constitutes successful innovations. They recount efforts at social innovation, opening the production process, challenging the creative class, and expanding the public sphere. The wide range of cases considered include a collective of immigrant women who perform collaborative services, the development of an open-hardware movement, grassroots journalism, and hip-hop performances on city buses. They point to the possibility of democratized innovation that goes beyond solo entrepreneurship and crowdsourcing in the service of corporations to include multiple futures imagined and made locally by often-marginalized publics. Contributors Mans Adler, Erling Bjoergvinsson, Karin Book, David Cuartielles, Pelle Ehn, Anders Emilson, Per-Anders Hillgren, Mads Hobye, Michael Krona, Per Linde, Kristina Lindstroem, Sanna Marttila, Elisabet M. Nilsson, Anna Seravalli, Pernilla Severson, Asa Stahl, Lucy Suchman, Richard Topgaard, Laura Watts

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Design > History & Criticism
Computers > Human-Computer Interaction (HCI)
Social Science > General
Wydawca:
MIT Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780262537483
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000836616
Ilość stron:
392
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.61 x 17.53 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia