Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Making Classroom Discussions Work: Methods for Quality Dialogue in the Social Studies » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946600]
•
Literatura piękna
[1856966]
więcej...
•
Turystyka
[72221]
•
Informatyka
[151456]
•
Komiksy
[35826]
•
Encyklopedie
[23190]
•
Dziecięca
[619653]
•
Hobby
[140543]
•
AudioBooki
[1577]
•
Literatura faktu
[228355]
•
Muzyka CD
[410]
•
Słowniki
[2874]
•
Inne
[445822]
•
Kalendarze
[1744]
•
Podręczniki
[167141]
•
Poradniki
[482898]
•
Religia
[510455]
•
Czasopisma
[526]
•
Sport
[61590]
•
Sztuka
[243598]
•
CD, DVD, Video
[3423]
•
Technologie
[219201]
•
Zdrowie
[101638]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2473]
•
Puzzle, gry
[3898]
•
Literatura w języku ukraińskim
[254]
•
Art. papiernicze i szkolne
[8170]
Kategorie szczegółowe BISAC
Making Classroom Discussions Work: Methods for Quality Dialogue in the Social Studies
ISBN-13
: 9780807766651 / Angielski / Twarda / 2022
Diana E. Hess
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Making Classroom Discussions Work: Methods for Quality Dialogue in the Social Studies
ISBN-13
: 9780807766651 / Angielski / Twarda / 2022
Diana E. Hess
cena
463,39
zł
(netto: 441,32 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 439,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Social Science
Education
>
Multicultural Education
Education
>
Administration - General
Wydawca:
Teachers' College Press
Seria wydawnicza:
Research and Practice in Social Studies Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807766651
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Foreword
D
iana E. Hess
vii
Acknowledgments xi
Introduction
J
ane C. Lo
1
Part I: Engaging in Classroom Discussions
1. Guiding Principles for Using Classroom Discussion 11
B
ruce E. Larson
2. Preparing Teachers for Current and Controversial Issue Discussion 27
K
ei Kawashima-Ginsberg, Mary Ellen Daneels, and Noorya Hayat
3. Supporting Civic Discussions With Younger Students 44
T
erence A. Beck
Part II: Unpacking Well-Known Discussion Techniques in the Social Studies
4. Socratic Seminar: Learning With and From Each Other While Interpreting Complex Text 63
J
ada Kohlmeier
5. Structured Academic Controversy: What It Can Be 73
W
alter C. Parker
6. Structure Matters: Comparing Deliberation and Debate 90
P
aula McAvoy and Arine Lowery
7. Document-Based Discussions in History: Orienting Students to the Discipline 106
A
bby Reisman
8. Embedding Discussion Throughout Inquiry 124
M
aría del Mar Estrada Rebull, Chauncey Monte-Sano, Amanda Jennings, and Jeff Kabat
Part III: Expanding Toward More Equitable Discussions
9. Talking Politics Online: Educating for Online Civic and Political Dialogue 143
E
rica Hodgin
10. The Structures We Live In: Discussing Racialization of Neighborhoods to Transform the Null Curriculum 161
J
acob S. Bennett, H. Richard Milner IV, and Bryant O. Best
11. Get Out of Your Own Way: Sharing Power to Engage Students of Color in Authentic Conversations of Social Inequity 176
D
ane Stickney, Elizabeth Milligan Cordova, and Carlos P. Hipolito-Delgado
12. Supporting Youth to Engage in Authentic Civic Dialogue in Our "Actually Existing" Democracy 192
N
icole Mirra and Antero Garcia
Concluding Thoughts 209
J
ane C. Lo
Appendix A: Pledge of Allegiance Mini Unit 215
Appendix B: Ticket to Pledge Seminar 217
Appendix C: Pledge Discussion Guide 219
Appendix D: The Pledge of Allegiance Supreme Court Cases 223
Appendix E: You Be the Judge:
Frazier v. Winn
225
About the Editor and Contributors 229
Index 235
Udostępnij
Czytaj nas na: