• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Make Poverty History: Political Communication in Action » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Make Poverty History: Political Communication in Action

ISBN-13: 9781349304479 / Angielski / Miękka / 2009 / 248 str.

N. Sireau
Make Poverty History: Political Communication in Action Sireau, Nicolas 9781349304479 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Make Poverty History: Political Communication in Action

ISBN-13: 9781349304479 / Angielski / Miękka / 2009 / 248 str.

N. Sireau
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

An analysis of the production and consumption of the communications of Make Poverty History, a high profile episode of social movement protest in the UK. The book follows the campaign throughout its lifetime and explores how attitudes towards government and political opportunities influenced the negotiation of communications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Political Science > Ekonomia polityczna
Social Science > Poverty & Homelessness
Social Science > Developing & Emerging Countries
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349304479
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2009
Ilość stron:
248
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'Sireau's work is a rare example of an informed study of political campaigning from the inside. Its mix of first-hand observation and intellectual insight will make fascinating reading for both scholars and practitioners in the field of political communication.' - Aeron Davis, Senior Lecturer in Political Communications, Goldsmiths, University of London, UK

'Nick Sireau's case-study engages with central issues in the modern publicity process, in particular that complex interplay between political institutions, issue activism, the media and the public that 'campaigns' now involve. His analysis and arguments are illuminating for our wider understanding of contemporary public culture.' Professor John Corner, University of Liverpool, UK

'Nick Sireau writes with skill and intellect from a valuable and almost unique perspective close enough to have detailed and accurate knowledge, but removed enough from the experience right at the centre to be able to analyse dispassionately. I don't think this account of Make Poverty History will ever be bettered. Superbly informed, deeply insightful and fairly presented, the learning drawn out in this valuable book makes a fantastic contribution not just to future campaigning to end poverty, but to every social movement. Don't just read it. Encourage others to read it.' - Martin Drewry, Director of Health Unlimited

'...a timely must-read for all who work in development NGOs, and not just advocacy and campaigning staff and activists...this book is a rich resource of both factual background and analysis with key lessons for future campaigning, collective action, advocacy, communications and movement building.' - Glen Tarman, Advocacy and Representation Manager at BOND and co-founding Coordination Team member of Make Poverty History

PART I: INTRODUCTION Introduction A Short History of Make Poverty History PART II: THE PRODUCTION OF MAKE POVERTY HISTORY'S COMMUNICATIONS Make Poverty History as Brand The Tension between Marketing and Campaigning Radical Outsiders, Moderate Insiders PART III: THE CONSUMPTION OF MAKE POVERTY HISTORY'S COMMUNICATIONS Collective Beliefs on Global Poverty Audiences and the Economic Justice Frame Why People Attended the G8 Rally Celebrities and the Construction of Communications Conclusion

NICOLAS SIREAU started as a financial journalist before moving into charity communications and fundraising. After being Director for Communications for international development agency Progressio, he moved to his current position as founding director of SolarAid, a new and fast growing NGO that uses solar power to fight poverty and climate change.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia