• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Make Better Strategic Decisions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Make Better Strategic Decisions

ISBN-13: 9781032600659 / Twarda / 2023 / 224 str.

Jeremy N. White
Make Better Strategic Decisions Jeremy N. White 9781032600659 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Make Better Strategic Decisions

ISBN-13: 9781032600659 / Twarda / 2023 / 224 str.

Jeremy N. White
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Why do seemingly successful organisations fall prey to irrevocable governance breakdowns or, worse still, criminal malpractice? By prompting readers to think deeply about strategic decision-making, human behaviour, and cognitive biases, this book offers a thoughtful approach and a clear strategic toolkit for better strategic decision-making.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Corporate Governance
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032600659
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
224
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"In this illuminating book, Professor White explores why leaders make poor decisions and provides an extensive toolkit to navigate through the messy realities of making strategic choices. The Carillion case illustrates what can go horribly wrong when executives fail to think through the consequences of their actions.”

 

Professor Gianvito Lanzolla, Professor of Strategy and Digital Transformation, Bayes Business School, City, University of London

 

“Strategic decision-making is vexing, pulling leaders in opposing directions amid growing complexity, change, and uncertainty. Jeremy White’s Make Better Strategic Decisions: How to Develop Robust Decision-making to Avoid Organisational Disasters is a must-read, offering deep insights and actionable practices to help leaders navigate strategic challenges.”


Marianne W. Lewis, Author of Both/And Thinking: Embracing Tensions to Solve Your Toughest Problems; Dean and Professor of Management, University of Cincinnati

 

"Jeremy White's book wonderfully does what it says on the tin: it gives a guide to strategic decision-making for leaders in the real world, facing complexity and difficulty and human frailty.  It's based in experience and reality.  And it's invaluable for the leaders of the future."    

Lord Chris Smith, former Secretary of State for Culture  

 

 

Introduction  1. Core Questions  2. Strategic Thinking  3. Carillion plc  4. Behavioural Management  5. Risk  6. Strategy as Paradox  7. Moral and Ethical Issues  8. Corporate Governance  9. Strategic Toolkit 10. Strategic Toolkit: Additional Perspectives

Jeremy N. White is a tech entrepreneur with forty years’ experience in Europe and the United States, having taken three of his companies public. He serves on the board of Pepperdine University and is a visiting professor at Bayes Business School in London.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia