• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Macht Neuromarketing tatsächlich "Sinn"? : Wie zukunftsweisend, banal oder manipulativ ist der neue Marketingtrend? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Macht Neuromarketing tatsächlich "Sinn"? : Wie zukunftsweisend, banal oder manipulativ ist der neue Marketingtrend?

ISBN-13: 9783639104608 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 112 str.

Oliver Böhm
Macht Neuromarketing tatsächlich Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Macht Neuromarketing tatsächlich "Sinn"? : Wie zukunftsweisend, banal oder manipulativ ist der neue Marketingtrend?

ISBN-13: 9783639104608 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 112 str.

Oliver Böhm
cena 218,66
(netto: 208,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Die Werbebotschaft direkt über die Sinne im Gehirnplatzieren? Neuromarketing zeigt den Weg. DieVerbindung der Erkenntnisse medizinischerHirnforschung durch neue bildgebende Verfahren unddem Marketing steht im Mittelpunkt. Der Verbraucherist mittlerweile sensibilisiert und reagiert aufWerbeansprachen nur noch begrenzt. Mit Hilfe derHirnforschung wird versucht, Verhalten und Wünscheder Konsumenten genauer zu verstehen oder ihn zumanipulieren? Der Autor Oliver Böhm betrachtet diesenTrend kritisch. Bietet Neuromarketing tatsächlichPotential, hohe Werbeausgaben zu rechtfertigen undWerbewirkungen auf ein solides Fundament zu stellen?Oder ist es nur ein weiterer Versuch, den Verbraucherunbewusst zu verführen? Dazu werden die für dasMarketing relevanten Erkenntnisse, die Anwendung desNeuromarketings in der Praxis und die Problematik,welche die Übertragung der Hirnforschung auf dasMarketing mit sich bringt, in diesem Buch näherbetrachtet. Ohne dabei die Geschichte desNeuromarketings, die Anfänge der Hirnforschung, dieFunktionsweise des Gehirns und die Sinnwahrnehmungaußer Acht zu lassen. Das Buch richtet sich somit analle Marketinginteressierten und Experten.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639104608
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
112
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
15x22x0.6
Oprawa:
Miękka

Oliver Böhm, Studium der Betriebswirtschaft an der HfWU Nürtingen-Geislingen mit den Schwerpunkten Marketing, Kommunikation, Organisations- und Projektmanagement sowie Marktforschung. War bisher für ein Berliner Marketingunternehmen sowie für eine Event- und Promotionagentur und einen Sportwagenhersteller in Stuttgart tätig.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia