• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research: New Directions for Institutional Research, Number 167 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research: New Directions for Institutional Research, Number 167

ISBN-13: 9781119276128 / Angielski / Miękka / 2016 / 112 str.

Stephanie J. Blackmon;Claire H. Major
MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research: New Directions for Institutional Research, Number 167 Stephanie J. Blackmon, Claire H. Major 9781119276128 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research: New Directions for Institutional Research, Number 167

ISBN-13: 9781119276128 / Angielski / Miękka / 2016 / 112 str.

Stephanie J. Blackmon;Claire H. Major
cena 112,91
(netto: 107,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 111,75
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Take a broad, balanced look at the present and potential MOOC landscape in higher education. This special volume highlights current trends and issues related to the emergence and development of a new instructional form in higher education: Massively Open Online Courses (MOOCs). In these online distance education courses, enrollment is usually open to anyone who wishes to take them. This volume provides institutional researchers with information about the possibilities and challenges for current and future research on MOOCs. Topics covered include:

  • defining and classifying MOOCs and who takes them,
  • defining what persistence in them means or should mean,
  • describing the legal issues MOOC providers and enrollees face, and
  • identifying trends in the -big data- that MOOCs can provide.
This is the 167th volume of this Jossey-Bass quarterly report series. Timely and comprehensive, New Directions for Institutional Research provides planners and administrators in all types of academic institutions with guidelines in such areas as resource coordination, information analysis, program evaluation, and institutional management.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Distance, Open & Online Education
Education > Research
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Seria wydawnicza:
J–B IR Single Issue Institutional Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781119276128
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000384981
Ilość stron:
112
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.822.8 x 15.422.8 x 15.4 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

EDITORS′ NOTES 7
Stephanie J. Blackmon, Claire H. Major

1. Massive Open Online Courses: Variations on a New Instructional Form 11
Claire H. Major, Stephanie J. Blackmon
This chapter provides a detailed discussion of the term MOOC and offers a taxonomy on the ways to classify the new instructional form.

2. Massive Open Online Courses, Big Data, and Education Research 27
Sarah Eichhorn, Gary W. Matkin
The implications that MOOCs have on universities, "big data," and education research are addressed in this chapter.

3. Who Takes MOOCs? 41
Chris R. Glass, Mitsue S. Shiokawa–Baklan, Andrew J. Saltarelli
This chapter discusses the demographics and characteristics of MOOC learners, and also addresses the tensions associated with the present trends related to these learners.

4. Don t Forget the Fine Print: MOOCs and Student Privacy 57
Neal H. Hutchens, Azalea Hulbert
The rights of MOOC users, student privacy, and the connections, or lack thereof, between MOOCs and institutional missions are discussed in this chapter.

5. MOOCs and Persistence: Definitions and Predictors 69
Brent J. Evans, Rachel B. Baker
Alternative ways of understanding persistence in MOOCs and various research measures for results related to MOOCs are addressed in this chapter.

6. Through the MOOCing Glass: Professors Perspectives on the Future of MOOCs in Higher Education 87
Stephanie J. Blackmon
The future of MOOCs from the perspectives of faculty members who teach/taught and developed MOOCs is discussed in this chapter.

INDEX 103

Volume Editors:
Stephanie J. Blackmon, Ph.D., is an assistant professor of higher education at The College of William & Mary. Claire H. Major, Ph.D., is a professor of higher education at The University of Alabama.

Series Editor–in–Chief:
John F. Ryan is director of institutional research at University of Vermont.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia