• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

MONOGRAPHIE: qualité du service dans les restaurants de Loreto, Mexique » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

MONOGRAPHIE: qualité du service dans les restaurants de Loreto, Mexique

ISBN-13: 9786207089246 / Francuski / Miękka / 52 str.

Mauro Alejandro Monroy Ceseña
MONOGRAPHIE: qualité du service dans les restaurants de Loreto, Mexique Monroy Ceseña, Mauro Alejandro 9786207089246 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

MONOGRAPHIE: qualité du service dans les restaurants de Loreto, Mexique

ISBN-13: 9786207089246 / Francuski / Miękka / 52 str.

Mauro Alejandro Monroy Ceseña
cena 178,89
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

L'analyse de l'environnement des restaurants au sein d'une économie basée strictement sur le secteur du tourisme est de la plus haute importance, car les clients deviennent de plus en plus exigeants en ce qui concerne le service qu'ils demandent aux fournisseurs d'aliments et de boissons. Face à cette complexité, l'étude de la qualité du service et de la satisfaction du client permet aux chefs d'entreprise de ce secteur d'activité de visualiser stratégiquement les différentes variables étudiées, afin que les décideurs puissent identifier, évaluer et analyser tous les facteurs ou dimensions qui ont un impact plus ou moins important sur la perception des convives. La qualité du service est un phénomène d'étude d'une importance considérable pour les décideurs d'aujourd'hui ; en d'autres termes, l'objectivité dictée par la pensée strictement économique à travers le prix est aujourd'hui dépassée par la subjectivité dans la compréhension des perceptions des clients.

Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786207089246
Ilość stron:
52
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia