• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

MANAGING LUXURY BRANDS : Improving and Sustaining Brand Equity through Brand Imagery » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

MANAGING LUXURY BRANDS : Improving and Sustaining Brand Equity through Brand Imagery

ISBN-13: 9783639213416 / Angielski / Miękka / 2009 / 76 str.

Marcha van Dijk
MANAGING LUXURY BRANDS : Improving and Sustaining Brand Equity through Brand Imagery Dijk, Marcha van 9783639213416 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

MANAGING LUXURY BRANDS : Improving and Sustaining Brand Equity through Brand Imagery

ISBN-13: 9783639213416 / Angielski / Miękka / 2009 / 76 str.

Marcha van Dijk
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Although perceived as not influenced by the current recessive economy, the luxury brand sector was hit severely by the economic downfall. Dropping sales figures, changing consumer mentality, price downs up to 70%; are all creating the need for luxury brand managers to sustain and improve brand equity. But how do luxury brand managers maintain their extremely high brand value levels during a recessive economic climate? Proven to be of great influence on brand equity in the luxury brand sector, brand imagery could be the answer. Brand imagery has always been a an important source of brand value on the luxury brand market where everything revolves around brands and image. Managing Luxury Brands explores the influential relation between brand imagery (user imagery, purchase imagery and history, heritage, experience) and brand equity (brand loyalty, awareness, perceived quality and brand association) on the luxury brand sector. The book also provides professionals and academics in the luxury field with strategic recommendations on how to improve brand equity in the current challenging environment.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639213416
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
76
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
15x22x0.4
Oprawa:
Miękka

Marcha S.R. van Dijk finished her Bachelor in International Communication at the HEBO, Hogeschool Zuyd of Maastricht in 2008. She then moved on to graduate with distinction as Master in Management Sciences at the University of Liège, Belgium in 2009.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia