• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Luxury the Chinese Way: The Emergence of a New Competitive Scenario » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Luxury the Chinese Way: The Emergence of a New Competitive Scenario

ISBN-13: 9781349711239 / Angielski / Miękka / 2021 / 185 str.

Serena Rovai
Luxury the Chinese Way: The Emergence of a New Competitive Scenario Rovai, S. 9781349711239 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Luxury the Chinese Way: The Emergence of a New Competitive Scenario

ISBN-13: 9781349711239 / Angielski / Miękka / 2021 / 185 str.

Serena Rovai
cena 282,42 zł
(netto: 268,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 269,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

China's love for luxury is not a phenomenon brought on by the contemporary luxury market, but has been a part of Chinese culture and history for generations. The Chinese luxury industry is again re-emerging along modern cultural and socio-economic contexts, and is taking the market by storm. Luxury the Chinese Way identifies the main strengths and opportunities associated with the Chinese luxury market, explains the influence of 'Chinese characteristics' on its development and mode of operations, and reflects on the challenges associated with diverse consumption orientations. Using references from the fields and real-life data, this book provides a comprehensive overview on China's innovation in luxury, and is an important contribution to the study of the phenomenon that is the global luxury industry.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Investments & Securities - Commodities - General
Business & Economics > Exports & Imports
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349711239
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2016
Ilość stron:
185
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction

PART I: THE LUXURY INDUSTRY AND THE CHINESE SOCIO-CULTURAL CONTEXT IN TRANSITION

1. The birth of luxury in China and trends since Imperial times
2. The impact of cultural values and habits on the luxury market
3. Chinese institutional and legal barriers to the development of a luxury industry
4. The Chinese aesthetic and the new creative movement from East to West

PART II: CHINESE CUSTOMERS – INSIGHTS INTO THE NEW CHINESE LUXURY EXPERIENCE

5. The impact of geographical expansion and new urban dynamics on client segmentation
6. One-, two and multiple-segment Chinese luxury clients and the rise of the middle class
7. Digital innovation and communication and its key role in Chinese luxury consumption
8. The Chinese luxury client: current profile and new attitudes

PART III: THE EMERGENCE OF THE CREATIVE PHASE – FROM INTERNATIONAL TO CHINESE BRANDS

9. Luxury tourism: the new shopping perspective
10. The identity of international luxury brands
11. Chinese luxury brands: the new creative phase and identity in the local market
12. 'Chineseness' in luxury: future challenges and perspectives

Conclusion

Bibliography

Serena Rovai is Professor and Director of International Relations at La Rochelle Business School, France, teaching and researching on Luxury Internationalisation Management. Previously she designed and managed the Fashion and Luxury specialisation programmes at Grenoble Ecole de Management, France and spent fifteen years in Asia, mainly in China, in various academic and managerial positions.

China's love for luxury is not a phenomenon brought on by the contemporary luxury market, but has been a part of Chinese culture and history for generations. The Chinese luxury industry is again re-emerging along modern cultural and socio-economic contexts, and is taking the market by storm. Luxury the Chinese Way identifies the main strengths and opportunities associated with the Chinese luxury market, explains the influence of 'Chinese characteristics' on its development and mode of operations, and reflects on the challenges associated with diverse consumption orientations. Using references from the fields and real-life data, this book provides a comprehensive overview on China's innovation in luxury, and is an important contribution to the study of the phenomenon that is the global luxury industry.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia