• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Luxury Marketing & Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Luxury Marketing & Management

ISBN-13: 9781492976455 / Angielski / Miękka / 2013 / 268 str.

Daniel A. Langer; Oliver P. Heil
Luxury Marketing & Management Dr Daniel a. Langer Dr Oliver P. Heil 9781492976455 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Luxury Marketing & Management

ISBN-13: 9781492976455 / Angielski / Miękka / 2013 / 268 str.

Daniel A. Langer; Oliver P. Heil
cena 238,73 zł
(netto: 227,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book provides fundamentally new insights into the seemingly elusive concept of luxury using examples from real life and precise cases. The outstanding feature is the development of the first numerical luxury index allowing managers to compare various categories and signaling product opportunities. The concept of luxury signals leads to a large variety of additional marketing opportunities. Also, a new, precise and operational definition of luxury is developed. Providing empirical insights for Europe, America and Asia this book opens challenging perspectives to all those concerned with luxury. "The book Luxury: Marketing & Management will be of considerable interest to both managers and academics seeking to understand and manage luxury goods in the 21st Century." Prof. Dr. David B. Montgomery, Stanford University & former Dean, Singapore Management University "This new and interesting research provides insight into the unique world of luxury and I have no doubt will prove a fascinating read for consumers and managers. Rolls-Royce Motor Cars has been at the pinnacle of automotive luxury for over 100 years and it is enlightening to see scientific research on the industry." Torsten Muller-Otvos, CEO Rolls-Royce Motor Cars Ltd "This book provides a large coverage of research on luxury, combined with new practical approaches, such how to analyze the luxury potential of a category on the basis of the price differentials. Very enlightening reading for managers and consumers alike." Prof. Dr. Gilles Laurent, HEC Paris "Many asked me in the course of the year what is the essence of luxury, and there is in my opinion a one world answer to this: luxury is pure emotion. In their book the authors provide an elaborated overview on luxury both from a researcher's and a manager's perspective. It's a must-read for those interested in luxury." Pietro Beccari, Executive Vice President Louis Vuitton "As a maker of high-end mechanical watches, we are impressed by the precision of this analysis on the meaning of luxury today and the practical and valuable conclusions for a successful management of luxury products. Most interesting work " Philippe Merk, CEO Audemars Piguet "This book's development of luxury signals provides a new and creative perspective of luxury. Reading it will amount to a very good investment for managers and be enlightening for consumers of luxury items around the globe. Fun to read " Prof. Dr. Kris Helsen, Hong Kong University of Science & Technology (HKUST)"


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781492976455
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
268
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Edycja limitowana


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia