• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Luxury Fashion Brand Management: Unifying Fashion with Sustainability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Luxury Fashion Brand Management: Unifying Fashion with Sustainability

ISBN-13: 9780367643584 / Angielski / Twarda / 2023 / 264 str.

Olga Mitterfellner
Luxury Fashion Brand Management: Unifying Fashion with Sustainability Olga Mitterfellner 9780367643584 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Luxury Fashion Brand Management: Unifying Fashion with Sustainability

ISBN-13: 9780367643584 / Angielski / Twarda / 2023 / 264 str.

Olga Mitterfellner
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 700,05
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This textbook examines fashion luxury brand management, providing students with a comprehensive understanding of its origins, unique components, current practices, global trade and the application of sustainable models to the industry.

This textbook examines fashion luxury brand management, providing students with a comprehensive understanding of its origins, unique components, current practices, global trade and most importantly, the application of sustainable models to the industry. It also highlights what makes brands fail and how they can become more resilient.

The key content covers the heritage of luxury brands, the importance of craftsmanship and creative direction, the role of luxury conglomerates, cultural awareness and internationalisation, risks of failure and opportunities for revitalisation as well as the application of sustainable measures for a resilient and ethical brand future. Each chapter includes a combination of industry insights, case studies or expert interviews. Coupled with theory frameworks and business models, these examples and case studies show how sustainable models can be applied to existing luxury brands and how practices can be embedded into the brand concept. Students are encouraged to think about opportunities and solutions, unique to luxury brand management, and will gain knowledge and skills for a successful future career.

A truly global and holistic textbook, Luxury Fashion Brand Management should be core and recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Luxury Fashion Management, Luxury Brand Management, Sustainable Fashion and Responsible Business, Fashion Marketing and Communications. Supplementary online resources include chapter-by-chapter PowerPoint slides and a test bank.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Fashion & Textile Industry
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Mastering Fashion Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367643584
Rok wydania:
2023
Numer serii:
001068153
Ilość stron:
264
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Olga Mitterfellner is a Senior Lecturer in Fashion Business Management at the University of Westminster, UK, and a guest lecturer at several international universities. Olga is a Fellow of the Textile Institute and a member of the Association of Dress Historians. She is the author of Fashion Marketing and Communication (2019). She was trained at Central Saint Martins and has previously taught at London College of Fashion, University of the Arts London.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia