• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Luxury Brands in Emerging Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Luxury Brands in Emerging Markets

ISBN-13: 9781137330529 / Angielski / Twarda / 2014 / 214 str.

Glyn Atwal; Douglas Bryson
Luxury Brands in Emerging Markets Glyn Atwal Douglas Bryson 9781137330529 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Luxury Brands in Emerging Markets

ISBN-13: 9781137330529 / Angielski / Twarda / 2014 / 214 str.

Glyn Atwal; Douglas Bryson
cena 564,88
(netto: 537,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is an invaluable repository of knowledge that brings clarity to key issues and trends for practitioners, academics and students of luxury brands. It sets out to decode the luxury markets in the primary emerging markets (BRICs) and provide a rich resume of the key factors that influence the effectiveness of luxury brand strategies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137330529
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
214
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.2 x 13.9 x 1.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

PART I: BRAZIL 1. Understanding the Brazilian Luxury Consumer; Claudio Diniz, Glyn Atwal and Douglas Bryson 2. Novel Luxury: Made in Brazil; Jonas Hoffmann 3. The Cultural Construction of Brazilian Bodies and Status: A Socio-Semiotic Approach to Luxury Brands; Nacima Ourahmoune, Bernardo Figueiredo and Pilar Rojas PART II: RUSSIA 4. Deciphering the Russian Puzzle: How History, Culture, and Demography Drive Luxury Consumption in Europe's Largest Country; Irina Kulikova and Frédéric Godart 5. Identifying Distribution Options and Consumer Profiles in the Russian Luxury Market; Daria Yadernaya 6. The Idiosyncrasies of Luxury Consumption in Russia; Paul Sanders and Paulina Tsimakhovich PART III: INDIA 7. The Luxury Landscape in India: Consequences for the Wine Sector; Kartik Dave, Glyn Atwal and Douglas Bryson 8. From Local Taste to Luxury Experience: Insights into Culinary Distinction; Nilanjana Sinha, Himadri Roy Chaudhuri and Sitanath Mazumdar 9. Sugar and Spice: The Rise of the Indian Female Luxury Consumer; Glyn Atwal, Soumya Jain and Douglas Bryson PART IV: CHINA 10. From China to the World: What Drives China's Taste for Luxury and what it means for Luxury Brands; Frédéric Godart and Yue Zhao 11. Hunting the Luxury Dragon: Following the Trail and Foreseeing the Path of Luxury Consumption in China; Serena Rovai 12. Connecting with the Chinese Consumer; Kunal Sinha 13. Luxury in China: The End of Bling; Ben Cavender, Kevin Der Arslanian and Conlyn Chan 14. Luxury Brands and Deriving Fashion Meanings in an Advertising Context in Hong Kong; Tommy Tse and Len Tiu Wright 15. China: Incubator of Luxury's New Business Models; Michel Gutsatz PART V: NEW FRONTIER MARKETS 16. Towards a Definition of Authentic African Luxury: Luxe Ubuntu; Swaady Martin-Leke and Elizabeth Ellis 17. Afro Luxe – The Meaning of Luxury in South Africa; Inka Crosswaite 18. Going beyond Misconceptions: Avoiding Pitfalls on the Route to Sustainable Growth; Douglas Bryson and Glyn Atwal

Glyn Atwal is Associate Professor of Marketing at Burgundy School of Business, France. His teaching, research, and consultancy expertise focuses on luxury marketing and strategy. He is co-editor of The Luxury Market in India: Maharajas to Masses. Prior to academia, Glyn worked for Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam, and Publicis.


Douglas Bryson is Professor at the ESC Rennes School of Business, France. His research is rooted in applied psychology and includes the study of creative work environments, new product adoption, issues in luxury brand management, and brand image. Douglas has experience of consulting in North America, Eastern Europe, and Central Asia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia