• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Logical Creative Thinking Methods » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Logical Creative Thinking Methods

ISBN-13: 9780367862220 / Angielski / Miękka / 2020 / 218 str.

Min Ding
Logical Creative Thinking Methods Min Ding 9780367862220 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Logical Creative Thinking Methods

ISBN-13: 9780367862220 / Angielski / Miękka / 2020 / 218 str.

Min Ding
cena 266,58
(netto: 253,89 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Using a new, systematic framework, this illuminating book turns ideation into a task anybody with sound logic and a determination to learn can do, and do well, by separating the process from the outcome.In a competitive marketplace, all firms must constantly innovate to create sustained shareholder value. The main roadblock in innovation is ideation: the identification of value-creating ideas, often seen as the work of innately creative people. This first-of-its-kind textbook demonstrates that anyone can ideate through specific logical processes that require no creativity when used, but generate valuable and creative outcomes. To help students master and apply these methods, the book is filled with innovation examples across many sectors that can be explained and recreated using a specific LCT method. The book also includes exercises that enable readers to practice applying each method to solve real life innovation challenges.Upper-level undergraduate and postgraduate students of innovation, creativity, and new product development will appreciate the demystification of ideation into a problem that can be solved by applying a series of rigorous, defined methods that can be followed without ambiguity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Zarządzanie wiedzą
Psychology > Creative Ability
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367862220
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
218
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Section 1: Foundation  1. Introduction  2. Doctrines of Prolific Explorers  3. Doctrines of Intelligent Search  4. Application Guidelines  5. Methods  6. Preparatory Work  Section 2: T1M Reconfiguration  7. Overview of T1M Reconfiguration  8. T2M Duration  9. T2M Reduction  10. T2M Augmentation  11. T2M Timelining  12. T2M Spatialization  13. T2M Causation  Section 3: T1M Replacement  14. Overview of T1M Replacement  15. T2M Abstraction  16. T2M Contrarian  Section 4: T1M Recombination  17. Overview of T1M Recombination  18. T2M Sharing  19. T2M Cancellation  20. T2M Amplification  21. T2M Arbitrage

Min Ding is  Bard Professor of Marketing at Smeal College of Business and Affiliate Professor in the College of Information Sciences and Technology, the Pennsylvania State University, USA. Min received his Ph.D. in Marketing from Wharton School of Business, University of Pennsylvania, USA, and his Ph.D. in Molecular, Cellular, and Developmental Biology from Ohio State University, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia