• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Linguistic structure and educational achievement in second language acquisition: The case of German-Portuguese students in a dual language program » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Linguistic structure and educational achievement in second language acquisition: The case of German-Portuguese students in a dual language program

ISBN-13: 9783640491339 / Angielski / Miękka / 2016 / 24 str.

Joana Duarte
Linguistic structure and educational achievement in second language acquisition: The case of German-Portuguese students in a dual language program Duarte, Joana 9783640491339 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Linguistic structure and educational achievement in second language acquisition: The case of German-Portuguese students in a dual language program

ISBN-13: 9783640491339 / Angielski / Miękka / 2016 / 24 str.

Joana Duarte
cena 147,28
(netto: 140,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 146,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Scientific Essay from the year 2008 in the subject Pedagogy - Miscellaneous Topics, University of Hamburg, language: English, abstract: The widely decontextualised educational language, its abstraction from everyday relations and its exemption from personal-dialogical communication have lead the Canadian researcher Jim Cummins to distinguish between basic interpersonal communication skills" (BICS) and cognitive-academic language proficiency" (CALP). Against this conceptual backdrop, educational discourse is seen to focus on CALP, a language with higher cognitive requirements, lower contextual transparency and a higher demand for abstraction. It presupposes on behalf of the students a differentiated vocabulary, the ability and coherence to discern and articulate, as well as the competence in dealing with complex linguistic structures. According to Gogolin, Kaiser, Roth et al. 2004, in evaluating the relationship between linguistic competence and educational achievement it is less relevant to focus on the students' general linguistic resources than on CALP-related, hence educational specific, capabilities and strategies. In their research on Turkish-German and Russian-German students and their linguistic, as well as mathematical competence, a correlation was found between the successful verbalisation of a mathematical problem and the reaching of its correct solution. A six-year project following a German-Portuguese bilingual class in Hamburg learning in a dual language program provided data related to several aspects of these students' linguistic acquisition. This paper, however, aims to examine the type of relations which can be derived from the students' semantic, syntactic and discoursive structure and their achievement at school. Therefore, the students were asked to compose a narrative text having a series of images as prompt. The data were treated both quantitatively and qualitatively with special relevance g"

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640491339
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia