• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'importance de la communication dans la construction de la marque Vivo » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'importance de la communication dans la construction de la marque Vivo

ISBN-13: 9786209143540 / Francuski / Miękka / 2025 / 56 str.

Ricardo Jair Silva
L'importance de la communication dans la construction de la marque Vivo Silva, Ricardo Jair 9786209143540 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'importance de la communication dans la construction de la marque Vivo

ISBN-13: 9786209143540 / Francuski / Miękka / 2025 / 56 str.

Ricardo Jair Silva
cena 178,89
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Le marché des marques est en pleine croissance, ce qui fait d'elles l'une des principales valeurs d'une entreprise. Compte tenu de cette réalité du marché, ce travail a pour objectif général de montrer l'importance de la communication dans la construction de la marque dans l'esprit du consommateur. Pour cela, il faut comprendre le concept de marque, analyser son identité (ses symboles, ses couleurs et ses formes) et reconnaître l'importance de la communication dans la construction de la marque. Dans ce travail, nous avons analysé les publicités de la marque Vivo afin d'identifier la manière dont ses valeurs sont présentées. Pour cela, nous avons effectué une recherche bibliographique et analysé trois publicités télévisées de la marque Vivo diffusées récemment. Le résultat attendu est que cette recherche montre l'importance de construire une marque, en veillant à l'ancrer dans l'esprit du consommateur.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209143540
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
56
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia