• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise

ISBN-13: 9786209014109 / Francuski / Miękka / 2025 / 64 str.

Henry Herbert Finch
L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise Finch, Henry Herbert 9786209014109 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise

ISBN-13: 9786209014109 / Francuski / Miękka / 2025 / 64 str.

Henry Herbert Finch
cena 277,53
(netto: 264,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 277,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

L'image de marque de l'entreprise apparaît comme un outil stratégique pour atteindre les objectifs de l'entreprise. Ce domaine d'étude est un amalgame d'énoncés de mission, de culture d'entreprise, de communications d'entreprise, d'identité visuelle d'entreprise et d'examen de l'identité d'entreprise. En d'autres termes, il trouve ses racines dans les écoles de stratégie et de comportement. Ce livre est une tentative originale de réunir sous un même toit tous les outils dont le manager moderne a besoin pour gérer son entreprise comme une marque. À une époque où la concurrence est rude, les dirigeants doivent créer des impressions positives dans l'esprit des principales parties prenantes qui ont le pouvoir de façonner la trajectoire de l'entreprise. Dans cet ouvrage, l'ingénieur Finch utilise une analyse statistique avancée pour mettre en évidence les dimensions de l'image de marque des entreprises qui méritent une attention particulière, en s'appuyant sur des exemples tirés de son pays de résidence.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209014109
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
64
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia