• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Limitations and Possibilities of Dialogue Among Researchers, Policymakers, and Practitioners: International Perspectives on the Field of Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Limitations and Possibilities of Dialogue Among Researchers, Policymakers, and Practitioners: International Perspectives on the Field of Education

ISBN-13: 9780415945455 / Angielski / Twarda / 2003 / 264 str.

Mark B. Ginsburg
Limitations and Possibilities of Dialogue Among Researchers, Policymakers, and Practitioners: International Perspectives on the Field of Education Ginsburg, Mark B. 9780415945455 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Limitations and Possibilities of Dialogue Among Researchers, Policymakers, and Practitioners: International Perspectives on the Field of Education

ISBN-13: 9780415945455 / Angielski / Twarda / 2003 / 264 str.

Mark B. Ginsburg
cena 677,30
(netto: 645,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A description of the contemporary rural condition and efforts to sustain rural life in one small Minnesota community at the turn of the 21st century. Like many other agricultural based towns, Prairie Town struggled for survival within the context of the on-going farm crisis, NAFTA, neoliberal agricultural policies and growing agribusiness that negatively impacted many farmers throughout the world. The effects of globalization, the displacement of rural workers to urban areas and the deterioration of rural life were a widespread phenomenon. In spite of these complex issues, Prairie Town worked to define a new rural life, one which entailed a new rural literacy - a new way of reading rural life - that changed the way rural life, work and education were realized. Prairie Town's story offers readers hope as it shows that neoliberalism is not inevitable, nor is the demise of rural America. From this community, we learn that not everything can be bought and sold, and disidentification with dominant societal structures is possible within a participatory democratic society.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > History
Education > Reference
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Studies in Education/Politics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415945455
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000030574
Ilość stron:
264
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1 Dialogue about Educational Research, Policy, and Practice, Mark B. Ginsburg, Jorge M. Gorostiaga; Chapter 2 Dancing in the Dark, Anne Klemperer, Henno Theisens, Frans Kaiser; Chapter 3 Linking Research, Policy, and Strategic Planning to Education Development in the Lao People’s Democratic Republic, Don Adams, Geok Hwa Kee, Lin Lin; Chapter 4 Teacher Peripheralization in Comparative Education, Paul R. Fossum, Patricia K. Kubow; Chapter 5 Researching Women’s Literacy in Mali, Laurel Puchner; Chapter 6 “Other” Perceptions, Sandra L. Stacki; Chapter 7 Reinventing Research for Educational Reform, Craig G. Wishart, DeStefano Joseph; Chapter 8 Ideology in Educational Research and Policy Making in the United States, Michele S. Moses, Gair Marina; Chapter 9 Dialogue between “Academic” and “Community” Researchers, Kevin J. Gormley; Chapter 10 Enhancing Dialogue Among Researchers, Policy Makers, and Community Members in Uganda, Joseph Carasco, Nancy Clair, Lawrence Kanyike; Chapter 11 Policy Making, Critical Analysis, or Both—What Role for Educational Research?, Holger Daun; Chapter 12 “Designed” Dialogues, Susan L. Robertson, Roger Dale;

Mark B. Ginsburg, Jorge M. Gorostiaga



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia