• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Life Insurance Marketing in India: A Focus on Mizoram » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Life Insurance Marketing in India: A Focus on Mizoram

ISBN-13: 9783659472169 / Angielski / Miękka / 2013 / 512 str.

Singh L. Gyanendra;Kumar N. V. R. Jyoti
Life Insurance Marketing in India: A Focus on Mizoram Singh, L. Gyanendra 9783659472169 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Life Insurance Marketing in India: A Focus on Mizoram

ISBN-13: 9783659472169 / Angielski / Miękka / 2013 / 512 str.

Singh L. Gyanendra;Kumar N. V. R. Jyoti
cena 470,32 zł
(netto: 447,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 470,32 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The life insurance industry in India has registered an impressive growth since the beginning of 21st century. The market has witnessed dynamic changes including entry of a good number of global players. Life insurance is a big business opportunity in India with a large population and untapped potential. By 2020 financial year, the Indian insurance market is projected to grow six to eight times the size of market in 2010 financial year. Unlike many other commercial products, life insurance goes a long way in providing financial as well as social security to the individuals and their families especially in underdeveloped regions where a significant proportion of population is underprivileged. Hence, there is a greater need to reengineer the life insurance marketing practices in the context of realisation of the overall goal of inclusive development. This book attempts to identify and analyse the marketing practices being adopted by the LIC at the national level with special reference to Mizoram. The study also covers the new players entered in life insurance business. The studys special focus is on the period since 2000, the time new competitors started entering the business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659472169
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
512
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Laishram Gyanendra Singh is working as Associate Professor in Commerce Department, Govt. Aizawl College, Aizawl, Mizoram in India since 1986. He received Ph D degree in the area of marketing practices of LIC from Mizoram University. Dr. NVR Jyoti Kumar is working as a Professor of Commerce in Mizoram University in India.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia