• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Leveraged Marketing Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Leveraged Marketing Communications

ISBN-13: 9780367725471 / Miękka / 2023 / 238 str.

Leveraged Marketing Communications  9780367725471 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Leveraged Marketing Communications

ISBN-13: 9780367725471 / Miękka / 2023 / 238 str.

cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the association between brands and entities, ideas, and contexts and combines theory and practice to offer new perspectives to help academics, practitioners, and policymakers better understand and apply LMC research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9780367725471
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
238
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Miękka

Preface: Why Leveraged Marketing Communications is a Critically Important Topic in Marketing

Charles R. Taylor

Introduction: leveraged marketing communications

Sukki Yoonand Yung Kyun Choi

1. Leveraging secondary associations to build brand equity: theoretical perspectives and practical applications

Kevin Lane Keller

2. Leveraged brand evaluations in branded entertainment: effects of alliance exclusivity and presentation style

Hyejin Bang, Dongwon Choi, Tae Hyun Baek, Sang Do Oh and Yeonshin Kim

3. The effects of sensory fit on consumer evaluations of co-branding

Jungyong Ahn, Ahyeon Kim and Yongjun Sung

4. Legitimacy and sincerity as leveraging factors in social sponsorship: an experimental investigation

Alain d’Astous, François Anthony Carrillat and Audrey Przybysz

5. Communicating the fair trade message: the roles of reputation and fit

Jos Bartels, Machiel J. Reinders, Chrissie Broersen and Sarah Hendriks

6. When partners divorce: understanding consumers’ reactions to partnership termination in cause-related marketing programs

H. Aghakhani, S. W. Carvalho and P. H. Cunningham

7. When good becomes bad: the role of corporate crisis and issue congruence

Yoojung Kim and Sejung Marina Choi

8. Celebrity endorsements: a literature review and research agenda

Lars Bergkvist and Kris Qiang Zhou

9. Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research

Lars Bergkvist and Kris Qiang Zhou

10. Talking about CSR matters: employees’ perception of and reaction to their company’s CSR communication in four different CSR domains

Sarah Desirée Schaefer, Ralf Terlutter and Sandra Diehl

11. Celebrity vs. Influencer endorsements in advertising: the role of identification, credibility, and Product-Endorser fit

Alexander P. Schouten, Loes Janssen and Maegan Verspaget

Sukki Yoon is Professor of Marketing, Bryant University. Previously he taught at Cleveland State University. He was a visiting scholar at Grey Worldwide, Harvard University, and Southern Methodist University and a consultant at U.S. and Korean firms and government agencies. He has published articles in many international journals and has served on editorial boards.

Yung Kyun Choi (Ph.D., Michigan State University) is Professor in the Department of Advertising and Public Relations at Dongguk University in Seoul, Korea. His research interests are in advertising effects and consumer behaviour in digital media such as social media, mobile media, and AR/VR. He has published articles in many international journals including Journal of Advertising, International Journal of Advertising, and Journal of Business Research, serving on editorial boards in these journals.

Charles R. Taylor is John A. Murphy Professor of Marketing at Villanova University. He currently serves as Editor-in-Chief of International Journal of Advertising. Taylor has published extensively and has received the Ivan L. Preston Award for Outstanding Contribution to Research from the American Academy of Advertising and the Flemming Hansen Award for long-term impact on the advertising field from the European Advertising Academy.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia