• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'effet de l'utilisation des réseaux sociaux sur le comportement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'effet de l'utilisation des réseaux sociaux sur le comportement

ISBN-13: 9786202341202 / Francuski / Miękka / 2017 / 156 str.

Soumia Abdelhak; Amel Graa; Hayet Baraka
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'effet de l'utilisation des réseaux sociaux sur le comportement

ISBN-13: 9786202341202 / Francuski / Miękka / 2017 / 156 str.

Soumia Abdelhak; Amel Graa; Hayet Baraka
cena 249,46
(netto: 237,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Cette recherche a une double visée, d'une part découvrir comment les réseaux sociaux peuvent avoir un effet sur le comportement du consommateur et, d'autre part, proposer un modèle conceptuel pivotant sur les informations fournies sur les réseaux sociaux et leurs impact sur des différents facettes du comportement du consommateur. Pour atteindre ces objectifs de recherche, nous avons effectué une revue exhaustive de la littérature récente sur le sujet. De plus, nous avons réalisé une première étude exploratoire qualitative où nous avons procédé à des entretiens individuels semi-directifs auprès d'un échantillon de 20 personnes qui nous a permis de ressortir les concepts fondamentaux de notre recherche. Puis, une deuxième étude quantitative par le biais d'une enquête par questionnaires administrés face à face et sur les réseaux sociaux auprès d'un échantillon de 300 utilisateurs des réseaux sociaux qui ont été sélectionné par la méthode de convenance. Afin de tester nos hypothèses nous avons adopté la modélisation par équation structurelle (SEM) avec l'approche PLS (Partial Least Square).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Noor Publishing
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786202341202
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
156
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

ABDELHAK.S , Master Marketing , université Djillali Liabes , sidi bel Abbes



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia