• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning to Spell: Research, Theory, and Practice Across Languages » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning to Spell: Research, Theory, and Practice Across Languages

ISBN-13: 9780805821611 / Angielski / Miękka / 1997 / 392 str.

Perfetti; Charles A. Perfetti; Laurence Rieben
Learning to Spell: Research, Theory, and Practice Across Languages Perfetti, Charles A. 9780805821611 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning to Spell: Research, Theory, and Practice Across Languages

ISBN-13: 9780805821611 / Angielski / Miękka / 1997 / 392 str.

Perfetti; Charles A. Perfetti; Laurence Rieben
cena 287,15 zł
(netto: 273,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 284,80 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Spelling is a human literacy ability that reflects language and nonlanguage cognitive processes. This collection of papers presents a sample of contemporary research across different languages that addresses this ability. To understand spelling as an interesting scientific problem, there are several important perspectives. First, spelling is the use of conventionalized writing systems that encode languages. A second asks how children learn to spell.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Alphabets & Writing Systems
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805821611
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
392
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
22.91 x 15.24 x 2.39
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Well presented and accessible, this interesting collection of papers is divided into three distinct yet complementary sections which combine theoretical perspectives with practical issues concerning how children learn to spell in classrooms."
—International Annotated Bibliography of Books on Literacy

Contents: C.A. Perfetti, L. Rieben, M. Fayol, Introduction. Part I:Theoretical Foundations: Writing Systems, Psycholinguistics, and Neuropsychology. J-P. Jaffré, From Writing to Orthography: The Functions and Limits of the Notion of System. C.A. Perfetti, The Psycholinguistics of Spelling and Reading. P. Zesiger, M-P. de Partz, The Cognitive Neuropsychology of Spelling. Part II:The Acquisition of Spelling. R. Treiman, M. Cassar, Spelling Acquisition in English. H. Wimmer, How Learning to Spell in German Differs From Learning to Spell in English. C. Totereau, M-G. Thevenin, M. Fayol, The Development of the Understanding of Number Morphology in Written French. J. Alegria, P. Mousty, Lexical Spelling Processes in Reading Disabled French-Speaking Children. L. Allal, Learning to Spell in the Classroom. T. Nunes, P. Bryant, M. Bindman, Spelling and Grammar--the Necsed Move. Part III:The Relationship Between Spelling and Reading. A.M.T. Bosman, G.C. Van Orden, Why Spelling Is More Difficult Than Reading. I. Berent, R. Frost, The Inhibition of Polygraphic Consonants in Spelling Hebrew: Evidence for Recurrent Assembly of Spelling and Phonology in Visual Word Recognition. J.E. Gombert, P. Bryant, N. Warrick, Children's Use of Analogy in Learning to Read and to Spell. L.C. Ehri, Learning to Read and Learning to Spell Are One and the Same, Almost. N. Ellis, Interactions in the Development of Reading and Spelling: Stages, Strategies and Exchange of Knowledge. L. Rieben, M. Saada-Robert, Relations Between Word Search Strategies and Word Copying Strategies in Children Aged 5-6 Years. P.H.K. Seymour, Foundations of Orthographic Development. L. Sprenger-Charolles, L.S. Siegel, D. Bechennec, Beginning Reading and Spelling Acquisition in French: A Longitudinal Study.

Perfetti, Charles A.; Rieben, Laurence; Fayol, Michel



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia