• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning Sciences Research for Teaching » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning Sciences Research for Teaching

ISBN-13: 9781138902909 / Angielski / Miękka / 2022 / 354 str.

Jan C. W. Van Aalst; Crina Damsa; Jin Mu
Learning Sciences Research for Teaching Jan C. W. Van Aalst                      Crina Damsa Jin Mu 9781138902909 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning Sciences Research for Teaching

ISBN-13: 9781138902909 / Angielski / Miękka / 2022 / 354 str.

Jan C. W. Van Aalst; Crina Damsa; Jin Mu
cena 194,66
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Often, required research methods courses seem tangential or distant from the goal of teaching Masters programs. This well-organized volume from learning sciences addresses this issue, introducing methods in a thorough but approachable way specifically meant to help teachers use research to augment their teaching. Identifying qualitative and quantitative approaches, analyzing key methods, and describing how teachers can use these tools to effectively adapt research for their own classrooms, this is a practical toolkit grounded in a deep understanding of both the present and future of the field.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Research
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138902909
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
354
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Wouter Van Joolingen, Education for Learning Sciences, Utrecht University

For basic courses in educational research, but I think it may be too detailed for used in teacher training programs.

Market growing? I think so, yes. Research skills are more and more seen as important for teachers.

I would be very interested in the exercises

Adding more teacher perspective (as in adding the suggestions above) would make it more original and interesting for teachers (in training).

Peter Reimann, Faculty of Education and Human Services, University of Sydney

Supplemental, likely, because it covers not all of the main methods used in educational research.

(in-service) teachers as (co-)researchers is a growing field/trend. The methods covered in the proposed book would be generic enough to be of global relevance.

While I find the idea to produce a method book targeting in-service teachers very interesting, from the list of topics, and the overall approach, I find the book too academic: It makes little of the fact that teachers work in classrooms, and that the classroom and school context sets certain constraints, in addition to having specific affordances for research.

Susan Goldman, Learning Sciences Research Institute, University of Illinois

In my opinion, the primary audience is NOT teachers in Masters courses based on the prospectus but would be people aspiring to be researchers of learning.

I believe the market for a book with the statement aim [reaching teachers instead of researchers] is likely to be high.

[Needs more] space devoted to using the classroom as a context for research, such as a teacher might be interested in doing.

Part I: Foundations 1. Opening the conversation 2. Using research in professional development 3. Elementary Statistics 4. Accessing the Research Literature 5. The Research Article 6. Science, social science, and the "post" discourses 7. Validity, integrity, and impact Part II: Selected Approaches 8. Experimental Research 9. Case Studies and Ethnography 10. Design research Part III: Selected Methods 11. Quantitative instruments 12. Estimation and hypothesis testing 13. Correlation and linear regression analysis 14. Analysis of Experiments 15. Learning Analytics 16. Collecting and Processing Qualitative Data 17. Qualitative data analysis Appendices



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia