• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning Mathematics: From Hierarchies to Networks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning Mathematics: From Hierarchies to Networks

ISBN-13: 9780750710084 / Angielski / Twarda / 1999 / 280 str.

Prof Leone Burton;Leone Burton;Prof Leone Burton
Learning Mathematics: From Hierarchies to Networks Burton, Leone 9780750710084 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning Mathematics: From Hierarchies to Networks

ISBN-13: 9780750710084 / Angielski / Twarda / 1999 / 280 str.

Prof Leone Burton;Leone Burton;Prof Leone Burton
cena 870,82
(netto: 829,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Learning Mathematics brings together a collection of interrelated and forward-looking chapters by internationally recognized experts that explores changes in the theories and practices of learning (and teaching) mathematics.
The authors reject a traditional, transmission view of the teaching of mathematics which has proved so ineffective for learning. In its place they offer information gathered from research and from practice about effects on the learners seeking to create and negotiate meaning. Learners are presented as actively attempting to make sense of the mathematics they encounter, and learners, teachers and researchers are offered examples of ho such sense-making activities, incorporated into mathematics classrooms, impact on coming to know.
The book celebrates both diversity, in the range of different perspectives, contributions and topics, and unity, in the linking chapters and themes, It will be fascinating reading for those mathematics educators who are eager to engage with a socio-cultural perspective in order to better understand the complexity of learning mathematics.

Learning Mathematics brings together a collection of interrelated and forward-looking chapters by internationally recognized experts that explores changes in the theories and practices of learning (and teaching) mathematics.
The authors reject a traditional, transmission view of the teaching of mathematics which has proved so ineffective for learning. In its place they offer information gathered from research and from practice about effects on the learners seeking to create and negotiate meaning. Learners are presented as actively attempting to make sense of the mathematics they encounter, and learners, teachers and researchers are offered examples of ho such sense-making activities, incorporated into mathematics classrooms, impact on coming to know.
The book celebrates both diversity, in the range of different perspectives, contributions and topics, and unity, in the linking chapters and themes, It will be fascinating reading for those mathematics educators who are eager to engage with a socio-cultural perspective in order to better understand the complexity of learning mathematics.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Mathematics > Study & Teaching
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750710084
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
280
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'... a treasure chest of big ideas - not just for tomorrow's lesson, but for a lifetime of them.' - The Times Educational Supplement

Section One: chapters by Jere Confrey, Leone Burton, Merrilyn Goos, Peter Galbraith and peter Renshaw, Mats Martinsson and Ference MArton, Walter Secada. Section Two: chapters by Stephen Lerman, Kathryn Crawford, Sal Restivo, JAnet Kaahwa and Suzanne Damarin. Section 3: chapters by Barbara Jaworski, Terry Wood and Tammy Turner-Vorbeck, John Mason, Thomas Kieren, Susan Pirie and Lynn Gordon Calvert, Hilary Povey and Leone Burton with Corinne Angier and Mark Boylan, Christine Keitel.

Leone Burton



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia