• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning, Knowledge and Cultural Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning, Knowledge and Cultural Context

ISBN-13: 9780792361411 / Angielski / Miękka / 1999 / 142 str.

Linda King
Learning, Knowledge and Cultural Context Linda King 9780792361411 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning, Knowledge and Cultural Context

ISBN-13: 9780792361411 / Angielski / Miękka / 1999 / 142 str.

Linda King
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This special issue of the International Review of Education includes contri butions on indigenous knowledge, the cultural context of learning and on the interplay between the so-called "traditional" and "modern" ways of educa tion. It starts from the assumption that cultures are not static, that they are shifting and mutating, and that the Western need to encapsulate "other cultures," which found its most extreme form in their being frozen in time and boxed behind glass in museums of ethnology, has distorted our under standing of the way in which different cultures create, recreate and repro duce knowledge. The basic premise of this position is that there is no such thing as a pure culture, and that all cultures borrow, lend, adapt, and distort distinct elements from other cultures. All cultures, moreover, provide their members with ways of learning about that culture, which include elements such as language, forms of social organisation, and ritual spaces for the trans mission of specialised knowledge. Meaning may be shifted over time, but that in itself is a product of the passage of knowledge through history. Indeed, much meaning is cyclical and reinterpretive so that cultures may look back to a mythological past which they assumed gave them their essential identity but which may be part fact, part fantasy, and part fiction. This is then rein terpreted in the light of changed and changing historical circumstances."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Education > Comparative
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Ire Library
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792361411
Rok wydania:
1999
Wydanie:
1999
Numer serii:
000187805
Ilość stron:
142
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
24.0 x 16.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Editorial Introduction. Articles: Enfants autochtones et apprentissage: la corporalité comme langage en Amérique du Sud tropicale; A.L. da Silva. Other Ways to Wisdom: Learning Through the Senses Across Cultures; C. Classen. Education traditionnelle au Bénin, la place du sacré dans les rites initiatiques; J.-C. Quenum. Community as Classroom: Dilemmas of Valuing African Indigenous Literacy in Education; L. Semali. Mayan Education in Guatemala: A Pedagogical Model and Its Political Context; M. Heckt. Islamic Versus Western Conceptions of Education: Reflections on Egypt; B.J. Cook. Notes: New Caledonia: Coutume and Culture in Education; P. Clanché. Learning Through the Soul: Concepts Relating to Learning and Knowledge in the Mayan Cultures of Mexico; L. King. Book Reviews.

King, Linda Linda King was raised on a cattle ranch in the wil... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia