• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning How to Request in an Instructed Language Learning Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning How to Request in an Instructed Language Learning Context

ISBN-13: 9783039116010 / Angielski / Miękka / 2008 / 270 str.

Eva Alcon Soler (Universitat Jaume I)
Learning How to Request in an Instructed Language Learning Context Eva Alcon Soler (Universitat Jaume I)   9783039116010 Peter Lang AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning How to Request in an Instructed Language Learning Context

ISBN-13: 9783039116010 / Angielski / Miękka / 2008 / 270 str.

Eva Alcon Soler (Universitat Jaume I)
cena 494,19
(netto: 470,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 490,38
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Interlanguage Pragmatics (ILP) is a field of growing interest. Focussing on the speech act of requesting, the volume provides information about opportunities for pragmatic learning and how pragmatics can be integrated into instructional foreign language learning contexts. In addition, the research reported here provides methodological insights for those interested in investigating ILP from a second language acquisition perspective. The reader will also encounter some research issues worth examining in relation to pragmatic language learning.
Topics include the use of assessment instruments in measuring learners perception and production of different pragmatic issues, the long-term effects of instruction, and the effectiveness of different teaching approaches."

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Education > Adult & Continuing Education
Literary Criticism > English, Irish, Scottish, Welsh
Wydawca:
Peter Lang AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039116010
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000294123
Ilość stron:
270
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Eva Alcón Soler: Introduction - Eva Alcón Soler: Pragmatics in Instructed Language Learning Contexts - Maria Pilar Safont Jordà: The Speech Act of Requesting - Esther Usó-Juan: A Pragmatic-focused Evaluation of Requests and their Modification Devices in Textbook Conversations - Mari Carmen Campoy Cubillo: Requests in Spoken Corpora: Some Implications for Corpus as Input Source in the Classroom - Ana Fernández-Guerra: Requests in TV Series and in Naturally Occurring Discourse: A Comparison - Elina Vilar Beltrán: The Use of Mitigation in Role-play Activities: A Comparison Between Native and Nonnative Speakers of English - Patricia Salazar Campillo: Task Analysis on Mitigation in the Speech Act of Requesting: Discourse Completion Task and Role-play - Otilia Martí Arnándiz: Grammatical and Pragmatic Competence in EFL Contexts: Do they Really Go Hand in Hand? - Alicia Martínez-Flor: The Effect of an Inductive-deductive Teaching Approach to Develop Learners' Use of Request Modifiers in the EFL Classroom - Victòria Codina Espurz: The Immediate vs. Delayed Effect of Instruction on Mitigators in Relation to the Learner's Language Proficiency in English.

The Editor: Eva Alcón Soler, senior lecturer at the University Jaume I, Spain, has been working on discourse and language learning since 1993. Her research focuses on interlanguage pragmatics, lingua franca communication, interaction and second language acquisition. Her publications include Intercultural language use and language learning (with M. Pilar Safont), Investigating pragmatic learning, teaching and testing in foreign language contexts (with Alicia Martínez Flor). She was guest editor of several special journal issues.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia