• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning Emotions; The Influence of Affective Factors on Classroom Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning Emotions; The Influence of Affective Factors on Classroom Learning

ISBN-13: 9783631399033 / Angielski / Miękka / 2003 / 206 str.

Philipp Mayring; Christoph Von Rhoeneck
Learning Emotions; The Influence of Affective Factors on Classroom Learning Rhoeneck, Christoph Von 9783631399033 Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning Emotions; The Influence of Affective Factors on Classroom Learning

ISBN-13: 9783631399033 / Angielski / Miękka / 2003 / 206 str.

Philipp Mayring; Christoph Von Rhoeneck
cena 318,63
(netto: 303,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Educational psychology and educational practice is dominated by behavioristic and cognitive approaches. This reader brings together new research results which underline the important role of emotion in learning. Anxiety, joy, pride, boredom of the learner influences the learning outcome. Research teams from Europe and the U.S.A. present their results.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > General
Wydawca:
Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631399033
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
206
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«...the book fills an important gap in the science education literature. The result of these studies are important and have implications for educational researchers and practitioners.» (Saouma Boujaoude, International Review of Education)

Contents: Ph. Mayring: Introduction: Importance of affective factors for learning - T. Goetz/A. Zirngibl/R. Pekrun/N. Hall: Emotions, Learning and Achievement from an Educational-Psychological Perspective - G.H.E. Gendolla: Mood Effects and Effort Mobilization in Learning: Theory and Experimental Evidence - P. Häussler: Emotional aspects and the role of interest and self concept in learning physics - M. Laukenmann/C.v. Rhöneck: The Influence of Emotional Factors on Learning in Physics Instruction - S. Fuß: The Influence of Parental Behavior on Students' Motivation and Achievement: An Empirical Study in German Secondary School - M. Gläser-Zikuda/Ph. Mayring: A qualitative oriented approach to learning emotions at school - T. Hascher: Well-being in school - Why students need social support - D.R. Hancock: Influencing Students' Achievement in Eighth Grade German and U.S. Classrooms - W. Dee Nichols/J.P. Jones: Exploring the Relationship Between Eighth Graders' Emotional Development, Their Perception of Learning and Their Teachers' Instructional Strategies as it relates to Goal Orientation - M. Hänze: Productive functions of emotions in classroom learning - C.v. Rhöneck/H. Melenk: The influence of emotions on classroom learning and consequences for teaching.

The Editors: Philipp Mayring, born in 1952, studied psychology and education at the universities of Munich and Augsburg (Germany), was professor for educational psychology at the University of Education in Ludwigsburg (Germany) and is currently professor for psychological methodology and director of the institute for psychology at the University of Klagenfurt (Austria).
Christoph von Rhoeneck, born in 1940, studied physics at the universities of Marburg and Munich (Germany), was assistent professor at the University of Münster and the Institute for Science Education (IPN), at the University of Kiel and is currently Professor for didactics of physics at the University of Education in Ludwigsburg (Germany).

Mayring, Philipp Philipp Mayring, born in 1952, studied psychology ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia