• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning Autonomy in Post-16 Education: The Policy and Practice of Formative Assessment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning Autonomy in Post-16 Education: The Policy and Practice of Formative Assessment

ISBN-13: 9780415247412 / Angielski / Miękka / 2002 / 232 str.

K. Ecclestone; Kathryn Ecclestone;Ecclestone Kath
Learning Autonomy in Post-16 Education: The Policy and Practice of Formative Assessment Ecclestone, Kathryn 9780415247412 Routledge Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning Autonomy in Post-16 Education: The Policy and Practice of Formative Assessment

ISBN-13: 9780415247412 / Angielski / Miękka / 2002 / 232 str.

K. Ecclestone; Kathryn Ecclestone;Ecclestone Kath
cena 238,48 zł
(netto: 227,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book makes an important contribution to understanding the political, social and educational impact of assessment. Using a multi-layered approach, it offers a fascinating case study of how post-16 assessment systems are designed and debated inside policy making processes. This case study highlights the broader tensions at the heart of assessment policy.
The book also explores the complex factors that affect how teachers and students use formative assessment to achieve higher standards of educational attainment and more autonomous learning.
Learning Autonomy in Post-16 Education is a comprehensive and authoritative account of policy and practice in post-16 assessment. The book weaves together new theoretical frameworks with evidence from empirical research to offer a detailed picture of the diverse factors affecting the quality of formative assessment in further education.
The book will be of particular interest to teachers and practitioners across the post-16 sector on postgraduate and in-service professional development courses. It will also be of interest to researchers, inspectors and qualification designers.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Secondary
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Routledge Chapman & Hall
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415247412
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
232
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'Anyone who has ever 'delivered' General National Vocational Qualifications will appreciate this book.' - Patrick Ainley, The Lecturer

'The title doesn't convey the breadth and importance of a book that should be read by all present and intending FE teachers and managers, those in HE who study or train teachers for the post-school sector and the architects of the emerging 14-19 phase ... Ecclestone has given us a study of the context, nature and experiences of the "intractable problems [that] beset assessment systems"; it is vital reading for anyone facing the challenge of raising learners' achievement and motivation at the same time.' - John Roberts, Escalate

Introduction 1. Learning in a risk society: empowerment, care or control? 2. Theorising autonomy, motivation and formative assessment 2. Constructing GNVQ assessment policy 4. Changing FE Colleges 5. Getting through: motivation in GNVQs 6., Doing it their way: autonomy in GNVQs 7. Biting the bullets: formative assessment in GNVQs 8. Risking motivation and autonomy in lifelong learning

Kathryn Ecclestone is lecturer in post-compulsory education at the University of Newcastle

Ecclestone, Kathryn Kathryn Ecclestone is a professor of education and... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia