• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learner-centred Education in International Perspective: Whose pedagogy for whose development? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learner-centred Education in International Perspective: Whose pedagogy for whose development?

ISBN-13: 9781138929319 / Angielski / Miękka / 2015 / 184 str.

Michele Schweisfurth
Learner-centred Education in International Perspective: Whose pedagogy for whose development? Schweisfurth, Michele 9781138929319 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learner-centred Education in International Perspective: Whose pedagogy for whose development?

ISBN-13: 9781138929319 / Angielski / Miękka / 2015 / 184 str.

Michele Schweisfurth
cena 243,84
(netto: 232,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Is learner-centred education appropriate for all societies and classrooms? Learner-centred education (LCE) is a travelling policy, widely promoted by international agencies and national governments. Arguments in favour of this pedagogical tradition refer to theories and evidence from cognitive psychology, claiming that all learners can benefit equally from its judicious use. Beyond the benefits to the individual however, lie a set of assumptions about learner-centred education as a foundation for the building of democratic citizens and societies, suitable for economies of the future. These promises have been questioned by critics who doubt that it is appropriate in all cultural and resource contexts, and there is considerable evidence in the global South of perennial problems of implementation. In the light of these debates, is LCE still a good development bet ? This book provides an authoritative and balanced investigation of these issues, exploring the contextual factors from global movements to local resourcing realities which have fuelled it as a discourse and affected its practice. In the light of the theoretical underpinnings and research evidence, the book addresses pressing questions: to what extent is learner-centred education a sound choice for policy and practice in developing countries? And if it is a sound choice, under which conditions is it a viable one? The book is divided into three key parts: - Learner-centred Education as a Global Phenomenon
- Learner-centred Education in Lower and Middle-income Countries
- Lessons and Resolutions

This book provides a much-needed fresh analysis of the concept and practice of LCE. It will be valuable reading for academics and post-graduates with a focus on comparative and international education, along with policy-makers in developing countries and development agencies."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138929319
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
184
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction  Part I: Learner-centred Education as a Global Phenomenon  2. Learner-centred Education: Definitions and Provenance   3. Three Justificatory Narratives: Cognition, Emancipation and Preparation  4. Contexts for Learner-centred Education: Global, National and Local  Part II: Learner-centred Education in Lower and Middle-income Countries  5. Learner-centred Education as a Promising but Problematic Policy in the Global South  6. The Gambia: The Intersection of the Global and the Local in a Small Developing Country  7. Moving Towards Learner-centred Education: China’s Multiple Paradoxes  8. Russia - Shifting and Resilient Narratives on the ‘Educated Person’  9. South Africa’s Emancipatory Policy Discourses and Classroom Realities  10. Mobile Students and New Learner-centred Pedagogies  Part III: Lessons and Resolutions  11. Ten Key Lessons from Theory, Evidence and Cases  12. Towards a Contextualised Learner-centred Pedagogical Nexus 

Schweisfurth, Michele David Phillips is Emeritus Professor of Comparativ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia