• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Leading Strategic Change: Bridging Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Leading Strategic Change: Bridging Theory and Practice

ISBN-13: 9780521849470 / Angielski / Twarda / 2008 / 284 str.

Eric Flamholtz; Yvonne Randle
Leading Strategic Change: Bridging Theory and Practice Flamholtz, Eric 9780521849470 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Leading Strategic Change: Bridging Theory and Practice

ISBN-13: 9780521849470 / Angielski / Twarda / 2008 / 284 str.

Eric Flamholtz; Yvonne Randle
cena 230,88
(netto: 219,89 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Why do some companies continue to be successful while others experience difficulties and even failure? In Leading Strategic Change, Eric Flamholtz and Yvonne Randle demonstrate that the key to long-term organizational success is the ability to adapt to and manage different types of change. Drawing on over 30 years' consultancy experience within major firms, they combine theoretical and practical models of organizational change, together with a new theory of leadership, to build a framework for understanding, planning, and leading change. The scope and value of this framework is then shown in relation to nine real-world case studies, ranging from relatively small companies (IndyMac Bank, Infogix) to large multinationals (Starbucks, Westfield). The focus throughout is to provide practical guidance to those concerned with managing and leading change in organizations. This book is an excellent guide to the many lessons to be learned about successful organizational change.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Structural Adjustment
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521849470
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
284
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

'Flamholtz and Randle have many years of experience in analyzing and felicitating change in companies. In this book they join this experience with a theoretical framework for understanding and leading successful organizational change. Together with ample evidence from a range of actual case studies, they conclude with a set of lessons and insights for leading change. CEOs and senior managers should have the book on their desks, and academic researchers will find it stimulating for further work in this important area.' Paul Stonham, Professor of Finance, ESCP-EAP European School of Management and Editor of Management Online Review (MORE)

List of exhibits; Preface; Part I. An Integrative Framework for Leading Strategic and Organizational Change: 1. Understanding organizational change; 2. A framework for planning strategic and organizational change; 3. Leading change; Part II. Leading Strategic Change in Actual Organizations: 4. Leading strategic and organizational change at Countrywide Financial Corporation; 5. Starbucks Coffee Company; 6. Strategic marketing through HR interventions: a case study of Indian Oil Corporation; 7. The evolution of Stan Tashman and Associates; 8. Leading strategic and organizational change at IndyMac Bank; 9. Leading strategic and organizational change at Infogix; 10. Leading strategic and organizational change: the transformation of structure at Pardee Homes; 11. Leading strategic and organizational change at Tata Steel: the role of culture; 12. Leading strategic and organizational change at Westfield: transformation to a global enterprise; Part III. Leading Strategic Change: Lessons Learned from Practice: 13. Lessons and insights from case studies of change; Appendix A. References for further reading on leading change; Index.

Flamholtz, Eric Eric Flamholtz is Professor of Human Resource Mana... więcej >
Randle, Yvonne Yvonne Randle is Vice President of Management Syst... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia