• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Lead Us Into Temptation: The Triumph of American Materialism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Lead Us Into Temptation: The Triumph of American Materialism

ISBN-13: 9780231115186 / Angielski / Twarda / 1999 / 310 str.

James B. Twitchell
Lead Us Into Temptation: The Triumph of American Materialism Twitchell, James B. 9780231115186 Columbia University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Lead Us Into Temptation: The Triumph of American Materialism

ISBN-13: 9780231115186 / Angielski / Twarda / 1999 / 310 str.

James B. Twitchell
cena 471,41
(netto: 448,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 467,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Coke adds life. Just do it. Yo quiero Taco Bell. We live in a commercial age, awash in a sea of brand names, logos, and advertising jingles--not to mention commodities themselves. Are shoppers merely the unwitting stooges of the greedy producers who will stop at nothing to sell their wares? Are the producers' powers of persuasion so great that resistance is futile?

James Twitchell counters this assumption of the used and abused consumer with a witty and unflinching look at commercial culture, starting from the simple observation that "we are powerfully attracted to the world of goods (after all, we don't call them 'bads')." He contends that far from being forced upon us against our better judgment, "consumerism is our better judgment." Why? Because increasingly, store-bought objects are what hold us together as a society, doing the work of "birth, patina, pews, coats of arms, house, and social rank"--previously done by religion and bloodline. We immediately understand the connotations of status and identity exemplified by the Nike swoosh, the Polo pony, the Guess? label, the DKNY logo. The commodity alone is not what we are after; rather, we actively and creatively want that logo and its signification--the social identity it bestows upon us. As Twitchell summarizes, "Tell me what you buy, and I will tell what you are and who you want to be."

Using elements as disparate as the film The Jerk, French theorists, popular bumper stickers, and Money magazine to explore the nature and importance of advertising lingo, packaging, fashion, and "The Meaning of Self," Twitchell overturns one stodgy social myth after another. In the process he reveals the purchase and possession of things to be the self-identifying acts of modern life. Not only does the car you drive tell others who you are, it lets you know as well. The consumption of goods, according to Twitchell, provides us with tangible everyday comforts and with crucial inner security in a seemingly faithless age. That we may find our sense of self through buying material objects is among the chief indictments of contemporary culture. Twitchell, however, sees the significance of shopping. "There are no false needs." We buy more than objects, we buy meaning. For many of us, especially in our youth, Things R Us.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Columbia University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780231115186
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
310
Wymiary:
15.2 x 22.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane
Twitchell, James B. James B. Twitchell is professor of English and adv... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia