• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Law and the Media: The Future of an Uneasy Relationship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Law and the Media: The Future of an Uneasy Relationship

ISBN-13: 9781904385332 / Angielski / Miękka / 2007 / 184 str.

Lieve Gies
Law and the Media: The Future of an Uneasy Relationship Gies, Lieve 9781904385332 TAYLOR & FRANCIS LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Law and the Media: The Future of an Uneasy Relationship

ISBN-13: 9781904385332 / Angielski / Miękka / 2007 / 184 str.

Lieve Gies
cena 277,42 zł
(netto: 264,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Introducing readers to the study of law, media and popular culture, this text, using three original case studies, re-examines the assumptions underpinning existing research and suggests alternatives. Arguing that the study of law, media and popular culture should be embedded in the sociology of everyday life, the author focuses on four specific topics, in which there is scope for further development. These are the facts that:

  • the current literature in this field predominantly focuses on crime, neglecting the way the media portrays less spectacular, more run-of-the-mill legal topics
  • fiction, primarily, has captured scholars' attention, with remarkably less being paid to representations of law, other than crime, in factual media
  • textual analysis continues to be the preferred method in the study of law and the media
  • the literature is dominated by a fear of corrosive media effects, while the potential of the media and popular culture to improve public legal knowledge, facilitate access to justice and promote legal change remains largely undocumented.
Exploring the often uneasy relationship between law and popular culture from specific socio-legal perspectives, including systems theory, semiotics of law and legal pluralism, this book is an essential read for those studying and researching in this area.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Media & the Law
Law > Military
True Crime > General
Wydawca:
TAYLOR & FRANCIS LTD
Seria wydawnicza:
Glasshouse S.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781904385332
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
184
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Beyond Media Representations of Crime.  How Visible is Law in Everyday Life?  Theorising the Relationship between Law, Media and Popular Culture.  Analysing Cultural Representations of Law: Content Analysis, Reception Studies and Media Production.  Women's magazines, Cyberspace and DIY Law.  Tort Tales: Selling the 'No Win No Fee' Formula on Daytime Television.  Let there be Light: Improving Law's Visibility.  Re-examining 'the Vanishing Line between Law and Popular Culture': Why do we Need a Line Anyway?

Lieve Gies is a lecturer in the School of Law at Keele University. Her main research interest is in the study of law and society from the vantage point of media and popular culture. Her current work seeks to understand law as a form of social communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia