• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Language Teachers and Teaching: Global Perspectives, Local Initiatives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Language Teachers and Teaching: Global Perspectives, Local Initiatives

ISBN-13: 9780415636278 / Angielski / Twarda / 2013 / 378 str.

Selim Ben Said; Lawrence Jun Zhang
Language Teachers and Teaching: Global Perspectives, Local Initiatives Ben Said, Selim 9780415636278 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Language Teachers and Teaching: Global Perspectives, Local Initiatives

ISBN-13: 9780415636278 / Angielski / Twarda / 2013 / 378 str.

Selim Ben Said; Lawrence Jun Zhang
cena 751,42
(netto: 715,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume gathers contributions from a range of global experts in teacher education to address the topic of language teacher education. It shows how teacher education involves the agency of teachers, which forms part of their identity, and which they take on when integrating into the teaching community of practice. In addition, the volume explores the teachers' situated practice--the dynamic negotiation of classroom situations, socialization into the professional teaching culture, and "on the ground experimentation" with pedagogical skills/techniques.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Comparative
Education > Professional Development
Language Arts & Disciplines > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415636278
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000225429
Ilość stron:
378
Waga:
0.67 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.24
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"All in all, this book is informative and user-friendly. Provision of author and subject indexes, and a Foreword, Preface and Introduction is helpful. The Afterword concisely summarizes main points. The book provides a useful resource for educational researchers and teachers who seek to think out of the traditional teacher education box to take global and local dimensions into consideration."- Peijian Sun, University of Auckland, New Zealand Studies in Applied Linguistics, Volume 20(1), 2014

Foreword Karen E. Johnson  Preface Lawrence Jun Zhang and Selim Ben Said  Introduction  Part 1. Policy in Education  1. The Politics of Comparison: The Global and the Local in English Language Teaching and Teacher Education David Hayes and Kyungsuk Chang  2. Developing Teacher Candidates’ Target Language Proficiency: Challenges and Opportunities in a Supportive Institutional and Policy Environment Antoinette Gagné and Marlon Valencia  3. An English Teacher Education Initiative in South Korea: The Sociocultural Theoretic Analysis Eun-Ju Kim  Part 2. Theory-Practice Nexus  4. The Role of Approaches and Methods in Second Language Teacher Education Nick Andon and Constant Leung  5. Infusing Real World Connections in TESOL Teacher Training Hongli Fan  6. Transformative Teacher Education in Action: Preparing Pre-Service Teachers to Support English Language Learners Davi S. Reis  Part 3. Beliefs, Expectations, and Negotiating a Professional Self  7. Teaching Spoken English in China: The Relationship between Beliefs and Characteristics of University EFL Teachers Christine C. M. Goh and Chen Zan  8. Compliance, Negotiation, and Resistance in Teachers’ Spatial Construction of Professional Identities Selim Ben Said and Chitra Shegar 9. Understanding Prospective EFL Teachers’ Interest in Teaching Icy Lee  Part 4. Reflective Practice, Feedback and Facilitation  10. Teacher Beliefs and Classroom Practices: A Case Study of an ESL Teacher in Canada Thomas S.C. Farrell and Barbara Tomenson-Filion  11. When Things Go Wrong: Feedback on Teaching Practice in TESOL Stephen Louw, Richard Watson Todd, and Pattamawan Jimarkon  12. Can Primary-Age Pupils Produce Teaching Materials? Ian McGrath Part 5. Teaching and Learning in New Times 
13. EFL Teachers’ Conceptual Development and the Transformation of Teaching through Narratives in the E-portfolio Tatsuhiro Yoshida and Katsunori Kambara  14. Speaking Like a ‘Glocal’: Using Computer-Mediated Communication in Language Teacher Education to Promote Network Learning Melinda Dooly 15. Beyond Borders, Beyond Expectations: Online Education and Responsive Teaching Deryn P. Verity  Part 6. Teacher Learning in Cross-Cultural Contexts 16.  Developing Intercultural Understanding in Teacher Education within the Context of Language and Literacy across the Curriculum Vitaliy Shyyan, William Dunn, and Laurent Cammarata  17. Chinese Sojourn Teachers’ Perceptions and Experiences with K-12 U.S. Students: Implications for Cross-Cultural Classroom Management Wenying Zhou  18. Desire and Desirability: Perceptions of Needs in a Trans-National Language Teacher Education Program John Macalister  Afterword  Rethinking Global Perspectives and Local Initiatives in Language Teaching B. Kumaravadivelu

Selim Ben Said is Assistant Professor at the National Institute of Education.

Lawrence Jun Zhang is an associate professor of Language & Literacy Education at the University of Auckland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia