• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Language Policy and Language Acquisition Planning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Language Policy and Language Acquisition Planning

ISBN-13: 9783319759623 / Angielski / Twarda / 2018 / 255 str.

Maarja Siiner; Francis M. Hult; Tanja Kupisch
Language Policy and Language Acquisition Planning Maarja Siiner Francis M. Hult Tanja Kupisch 9783319759623 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Language Policy and Language Acquisition Planning

ISBN-13: 9783319759623 / Angielski / Twarda / 2018 / 255 str.

Maarja Siiner; Francis M. Hult; Tanja Kupisch
cena 605,23
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Education > Educational Policy & Reform
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Language Policy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319759623
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2018
Numer serii:
000258952
Ilość stron:
255
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"As researchers, our explorations of LAP practices and discourses at the crossroads of other language planning activities, in additional geographical contexts and multilingual ecologies, focusing on a broader range of language learners, and making use of a diverse toolkit of research methodologies can also find much inspiration in this volume." (Frances Kvietok Dueñas, Language Policy, Vol. 19, 2020)

Situating language acquisition, Siiner, Maarja, Hult, Francis M. and Kupisch, Tanja.- PART I BASIC AND SECONARY EDUCATION.- ”It is just natural” A Critical Case Study of Family Language Policy in a 1,5 Generation Chinese Immigrant Family on the West Coast of the United States, Liu, Lu.- Between implementing and creating: Mothers of children with plurilingual family background and the Czech Republic’s language acquisition policy, Özörencik, Helena and Hromadová, Magdalena.- Language Policy in a Multilingual Crèche in France: How is Language Policy Linked to Language Acquisition Beliefs? Caporal-Ebersold, Eloise.- Utilizing SLA findings to inform language-in-education policy: The case of early English instruction in Indonesia, Arfiandhani, Puput, Subhan Zein, Mochammad.- Portuguese as an Additional Language: Domains Use among Young Learners, Neves, Ana Cristina.- Language Education Policy and Practice in the U.S.:  Emerging Efforts to Expand All Teachers’ Understanding about Language Development and Learning, Mueller, Peggy and Walqui, Aida.- PART II HIGHER EDUCATION.- Shaping a Danish Multilingual University's Language Policy: Gatekeepers and Drivers of Change, Holmen, Anne.- Globalization, Foreign Language Acquisition Planning and Classroom Practice: A Case Study of  Multi-national Group Interaction in a Japanese University English Course, Nukuto, Hirokazu.- Washback effects of the Science without Borders, English without Borders and Language without Borders programs in Brazilian language policies and rights, Finardi, Kyria and Archanjo, Renata.- Language policy in reality – a study of language use in two English-taught courses at University of Copenhagen, Rønne, Camilla Falck.- PART III.-  Resonances: Second Language Development and Language Planning and Policy from a Complexity Theory Perspective, Larsen-Freeman, Diane.- Inclusion in Education: Challenges for Linguistic Policy and Research, Fettes, Mark and F. Mahbod Karamouzian.- Language development in bilingual children: Fact, Factoid and Fiction, Gathercole, Virginia Mueller

In the sociopolitics of language, sometimes yesterday’s solution is tomorrow’s problem.  This volume examines the evolving nature of language acquisition planning through a collection of papers that consider how decisions about language learning and teaching are mediated by a confluence of psychological, ideological, and historical forces.  The first two parts of the volume feature empirical studies of formal and informal education across the lifespan and around the globe.  Case studies map the agents, resources, and attitudes needed for creating moments and spaces for language learning that may, at times, collide with wider beliefs and policies that privilege some languages over others.  The third part of the volume is devoted to conceptual contributions that take up theoretical issues related to epistemological and conceptual challenges for language acquisition planning.  These contributions reflect on the full spectrum of social and cognitive factors that intersect with the planning of language teaching and learning including ethnic and racial power relations, historically situated political systems, language ideologies, community language socialization, relationships among stakeholders in communities and schools, interpersonal interaction, and intrapersonal development.  In all, the volume demonstrates the multifaceted and socially situated nature of language acquisition planning.

Hult, Francis M. Francis M. Hult is Assistant Professor of Applied ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia