• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Land of Necessity: Consumer Culture in the United States-Mexico Borderlands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Land of Necessity: Consumer Culture in the United States-Mexico Borderlands

ISBN-13: 9780822344759 / Angielski / Miękka / 2009 / 438 str.

Alexis McCrossen
Land of Necessity: Consumer Culture in the United States-Mexico Borderlands McCrossen, Alexis 9780822344759 Duke University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Land of Necessity: Consumer Culture in the United States-Mexico Borderlands

ISBN-13: 9780822344759 / Angielski / Miękka / 2009 / 438 str.

Alexis McCrossen
cena 154,50
(netto: 147,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 123,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Published in cooperation with the William P. Clements Center for Southwest Studies, Southern Methodist University.

In "Land of Necessity," historians and anthropologists unravel the interplay of the national and transnational and of scarcity and abundance in the region split by the 1,969-mile boundary line dividing Mexico and the United States. This richly illustrated volume, with more than 100 images including maps, photographs, and advertisements, explores the convergence of broad demographic, economic, political, cultural, and transnational developments resulting in various forms of consumer culture in the borderlands. Though its importance is uncontestable, the role of necessity in consumer culture has rarely been explored. Indeed, it has been argued that where necessity reigns, consumer culture is anemic. This volume demonstrates otherwise. In doing so, it sheds new light on the history of the U.S.-Mexico borderlands, while also opening up similar terrain for scholarly inquiry into consumer culture.

The volume opens with two chapters that detail the historical trajectories of consumer culture and the borderlands. In the subsequent chapters, contributors take up subjects including smuggling, tourist districts and resorts, purchasing power, and living standards. Others address home dEcor, housing, urban development, and commercial real estate, while still others consider the circulation of cinematic images, contraband, used cars, and clothing. Several contributors discuss the movement of people across borders, within cities, and in retail spaces. In the two afterwords, scholars reflect on the U.S.-Mexico borderlands as a particular site of trade in labor, land, leisure, and commodities, while also musing about consumer culture as a place of complex political and economic negotiations. Through its focus on the borderlands, this volume provides valuable insight into the historical and contemporary aspects of the big "isms" shaping modern life: capitalism, nationalism, transnationalism, globalism, and, without a doubt, consumerism.

"Contributors." Josef Barton, Peter S. Cahn, Howard Campbell, Lawrence Culver, Amy S. Greenberg, Josiah McC. Heyman, Sarah Hill, Alexis McCrossen, Robert Perez, Laura Isabel Serna, Rachel St. John, Mauricio Tenorio-Trillo, Evan R. Ward

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
History > United States - State & Local - Southwest (AZ, NM, OK, TX)
History > Latin America - Mexico
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Duke University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780822344759
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
438
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
McCrossen, Alexis Alexis McCrossen is associate professor of history... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia