• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'Umorismo in Pubblicità: Con Una Valutazione Dell'impatto Dell'umorismo Nella Pubblicità a Scopo Sociale » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'Umorismo in Pubblicità: Con Una Valutazione Dell'impatto Dell'umorismo Nella Pubblicità a Scopo Sociale

ISBN-13: 9783039108770 / Włoski / Miękka / 2005 / 263 str.

Pier Paolo Pedrini
L'Umorismo in Pubblicità: Con Una Valutazione Dell'impatto Dell'umorismo Nella Pubblicità a Scopo Sociale Pedrini, Pier Paolo 9783039108770 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'Umorismo in Pubblicità: Con Una Valutazione Dell'impatto Dell'umorismo Nella Pubblicità a Scopo Sociale

ISBN-13: 9783039108770 / Włoski / Miękka / 2005 / 263 str.

Pier Paolo Pedrini
cena 389,97 zł
(netto: 371,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 386,96 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Lo studio analizza le motivazioni che incitano un azienda a comunicare mediante l umorismo, come pure gli effetti di senso prodotti. Dopo un introduzione storico-filosofica volta a mostrare com e modificata la speculazione sul comico, viene discusso il ruolo odierno della pubblicita e le sue linee di tendenza per scoprire come si giustifica l utilizzo dell umorismo. Lo humour e considerato in chiave strumentale al fine di trarre indicazioni su dove, come e quando sia piu utile sceglierlo. Per quali prodotti, mezzi e target e idoneo? Quali obiettivi strategici persegue? Quali i vantaggi e gli svantaggi? In particolare si analizza il suo uso nelle pubblicita sociali contro il fumo e a questo proposito vengono esaminate le reazioni di 300 studenti universitari alla visione di una comunicazione umoristica e di una ansiogena, per trarre indicazioni sull efficacia delle diverse strategie dal punto di vista cognitivo, affettivo e comportamentale."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Business & Economics > Marketing - Research
Art > Business Aspects
Wydawca:
Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
Język:
Włoski
ISBN-13:
9783039108770
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
263
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Dal contenuto: Introduzione storico filosofica - La comunicazione aziendale - La pubblicità umoristica (Il contesto sociale, Gioco e paradosso in pubblicità, Le motivazioni aziendali) - Il senso dello humour - La comunicazione sociale - L'umorismo nelle comunicazioni sociali contro il fumo.

L'autore: Pier Paolo Pedrini si è laureato in letteratura italiana all'Università di Firenze, ha conseguito un Master in comunicazione di impresa a Milano e il dottorato di ricerca in Scienze della Comunicazione all'Università della Svizzera italiana (Lugano). Insegna alla SUPSI, collabora con l'Università di Lugano ed è consulente di marketing e pubblicità.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia