• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

LISTENERS' PERCEPTION OF RADIO BENUE'S PROMOTION OF "NO POVERTY" » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

LISTENERS' PERCEPTION OF RADIO BENUE'S PROMOTION OF "NO POVERTY"

ISBN-13: 9786208116385 / Angielski / Miękka / 2024 / 64 str.

Iorlumun Tarlumun
LISTENERS' PERCEPTION OF RADIO BENUE'S PROMOTION OF Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

LISTENERS' PERCEPTION OF RADIO BENUE'S PROMOTION OF "NO POVERTY"

ISBN-13: 9786208116385 / Angielski / Miękka / 2024 / 64 str.

Iorlumun Tarlumun
cena 196,36
(netto: 187,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This study assesses listeners' discernment of Radio Benue promotion of "No Poverty" in Makurdi metropolis. The study is guided by the core tenets of Agenda Setting Theory and Development Media Theory. The study made use of the survey research method to collect data from respondents. The study showed that Radio Benue has not been promoting "No poverty" with their programmes. It was also revealed that Radio Benue programmes has no influence on residents in Makurdi metropolis when it comes to promoting "No Poverty'". the study further revealed that audience do not understand the programmes used by Radio Benue to promote "No Poverty". This study came to a conclusion that Radio Benue through their programmes have not been promoting the "No Poverty" goal which is one of the sustainable development goals of the United Nations. This study therefore recommends among others, Radio Benue should produce programmes that are of public interest in order to cause influence on residents of Makurdi metropolis. Also, Radio Benue should provide opportunities for residents of Makurdi metropolis to participate in their programmes for them to understand the programmes better.

Kategorie BISAC:
Biography & Autobiography > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208116385
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
64
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia