• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

L'IA et la gestion de la relation client (CRM) dans les PME Explication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

L'IA et la gestion de la relation client (CRM) dans les PME Explication

ISBN-13: 9786202337847 / Francuski / Miękka / 2025 / 156 str.

Touraj Jafari
L'IA et la gestion de la relation client (CRM) dans les PME Explication Jafari, Touraj 9786202337847 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

L'IA et la gestion de la relation client (CRM) dans les PME Explication

ISBN-13: 9786202337847 / Francuski / Miękka / 2025 / 156 str.

Touraj Jafari
cena 295,46
(netto: 281,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 295,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Cet ouvrage explore le rôle transformateur de l'intelligence artificielle (IA) dans l'amélioration des systèmes de gestion de la relation client (CRM), en particulier au sein des petites et moyennes entreprises (PME). Il examine comment les outils de CRM intégrés à l'IA optimisent l'engagement des clients, rationalisent les stratégies de marketing, personnalisent les expériences et améliorent les processus de prise de décision. À travers des études de cas réels et des recherches récentes, le livre met en lumière les applications pratiques, les défis et l'impact mesurable de l'IA sur la croissance des ventes et la fidélisation des clients. Il offre des informations précieuses aux chefs d'entreprise, aux professionnels de la gestion de la relation client et aux chercheurs désireux de comprendre l'intersection de l'IA et des pratiques commerciales centrées sur le client dans le contexte des PME.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786202337847
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
156
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia