• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kundenzufriedenheit als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns am Beispiel deutscher Banken » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kundenzufriedenheit als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns am Beispiel deutscher Banken

ISBN-13: 9783656531050 / Angielski / Miękka / 2013 / 52 str.

Patricia Selkirk; Rod Seppelt; David Selkirk
Kundenzufriedenheit als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns am Beispiel deutscher Banken Patricia Selkirk Rod Seppelt David Selkirk 9783656531050 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kundenzufriedenheit als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns am Beispiel deutscher Banken

ISBN-13: 9783656531050 / Angielski / Miękka / 2013 / 52 str.

Patricia Selkirk; Rod Seppelt; David Selkirk
cena 189,05
(netto: 180,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 190,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, Leibniz Akademie Hannover - Verwaltungs- und Wirtschaftsakademie Hannover, 39 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: "Kundenausrichtung wird heute fur die fokussierte Universalbank als der Erfolgsfaktor Nummer 1 angesehen." Dieses Zitat, obgleich schon etwas alter, hat gerade zu Beginn des dritten Jahrtausends nochmals erheblich an Bedeutung gewonnen. Es unterstreicht zu Beginn dieser Arbeit die Wichtigkeit fur ein Kreditinstitut (im Weiteren auch als "Bank" bezeichnet), auf die Bedurfnisse und Wunsche der Kunden einzugehen, um den eigenen Unternehmenserfolg sicherzustellen. So bezieht sich die vorliegende Arbeit auf den Privatkundenmarkt deutscher Banken und verfolgt das Ziel, die Kundenzufriedenheit als Erfolgsfaktor in deutschen Kreditinstituten zu verdeutlichen, ohne dabei jedoch die grundsatzlichen Unternehmensziele der Kreditinstitute zu vernachlassigen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Nature > General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
Studies in Polar Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656531050
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000022841
Ilość stron:
52
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia