• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kundenorientierung im Touristikmanagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kundenorientierung im Touristikmanagement

ISBN-13: 9783486253047 / Niemiecki / Twarda / 1999 / 403 str.

Harald Bastian;Karl Born;Axel Dreyer
Kundenorientierung im Touristikmanagement Harald Bastian, Karl Born, Axel Dreyer 9783486253047 Walter de Gruyter - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kundenorientierung im Touristikmanagement

ISBN-13: 9783486253047 / Niemiecki / Twarda / 1999 / 403 str.

Harald Bastian;Karl Born;Axel Dreyer
cena 510,91 zł
(netto: 486,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 510,91 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Konsequente Kundenorientierung ist der Schlussel zum Erfolg, und das Buch bietet dazu das notwendige Wissen in bezug auf wichtige Fragestellungen in der Touristik. Ausgehend von strategischen Uberlegungen werden - gepragt von den Praktikern der TUI, Europas grotem Reiseunternehmen - Ansatze aufgezeigt, wie Kundenorientierung bei der Produktgestaltung, in der Servicekette des Reisens und dem Einsatz neuer Medien (Internet, Call Center) realisiert werden kann.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Transportation
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Walter de Gruyter
Seria wydawnicza:
Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783486253047
Rok wydania:
1999
Dostępne języki:
Niemiecki
Wydanie:
2., Unwesentl.
Ilość stron:
403
Waga:
0.85 kg
Wymiary:
24.424.4 x 17.024.4 x 17.0 x 2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Kundenorientierung als Herausforderung der strategischen Unternehmensführung. Realisierung der Kundenorientierung (Marktsegmente und Produkte; Neue Medien. Marktbeobachtung für Kundenzufriedenheit).

Prof. Dr. rer. Pol. Axel Dreyer ist Professor für Tourismuswirtschaft und Marketing an der HochschuleHarz, Wernigerode, (seit 1993) sowie Honorarprofessor für Sportmanagement an der Universität Göttingen (seit 1996). Er studierte Betriebswirtschaftslehre sowie der Publizistik- und Kommunikationswissenschaften in Göttingen (Abschluss als Diplomkaufmann) und promovierte im Fachbereich Wirtschaftswissenschaften zum Themenbereich Sponsoring (1986). Karl Born, seit über 40 Jahren Beobachter des Kapitalmarktes und aktiver Privatanleger, verzichtet auf jegliche Beratung durch Banken. Er war Berater für Unternehmensanalyse und Unternehmensbewertung und hat mehrere Bücher verfasst.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia