• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kundenerlebnisse in Ferienwelten: Das Spannungsfeld Von Destinations- Und Resortmarke » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kundenerlebnisse in Ferienwelten: Das Spannungsfeld Von Destinations- Und Resortmarke

ISBN-13: 9783658315429 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 252 str.

Christoph Schneider
Kundenerlebnisse in Ferienwelten: Das Spannungsfeld Von Destinations- Und Resortmarke Christoph Schneider 9783658315429 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kundenerlebnisse in Ferienwelten: Das Spannungsfeld Von Destinations- Und Resortmarke

ISBN-13: 9783658315429 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 252 str.

Christoph Schneider
cena 263,94
(netto: 251,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 252,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Das Spannungsfeld von Destinations- und Resortmarke

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Operations Research
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Entrepreneurial Management Und Standortentwicklung
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658315429
Rok wydania:
2020
Wydanie:
1. Aufl. 2021
Numer serii:
000440445
Ilość stron:
252
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Resort als Ferienwelt: Authentizität und Konsum in Behavior Settings.- Kundenerlebnis im Tourismus.- Reiz als Anfang eines Erlebnisses.- Integratives Modell der Erlebniskreation in Ferienwelten.  

Christoph Schneider promovierte bei Professor Dr. Harald Pechlaner an der Katholischen Universität Eichstätt – Ingolstadt.

Christoph Schneider untersucht Erlebnisse von Resorturlaubern. Das Ziel seiner Forschung ist es, zu verstehen, wie und in welchen Situationen aus Sicht des Reisenden Eindrücke aufgenommen werden, Erlebnisse entstehen und diese mit Merkmalen der jeweiligen Destinations- bzw. Resortmarke in Verbindung gebracht werden. Hierzu werden Primärdaten von Reisenden in drei verschiedenen Regionen erhoben. Als Ergebnis steht das "Integrative Modell der Erlebniskreation in Ferienwelten", welches die drei Dimensionen Art des Reizes, Individuum und Kontext beinhaltet. Die Reize werden systematisch kategorisiert, Personas werden vorgestellt und beschrieben, sowie Archetypen des Verhältnisses von Resort und Destination definiert.


Der Inhalt
  • Resort als Ferienwelt: Authentizität und Konsum in Behavior Settings 
  • Kundenerlebnis im Tourismus 
  • Reiz als Anfang eines Erlebnisses 
  • Integratives Modell der Erlebniskreation in Ferienwelten 

Die Zielgruppen
  • Dozierende und Studierende der Tourismuswissenschaft, Marketing, Markenbildung und Entscheidungstheorien 
  • Experten sowie Entscheider im Tourismus und in Destinationen sowie bei Reiseveranstaltern  

Der Autor  
Christoph Schneider promovierte bei Professor Dr. Harald Pechlaner an der Katholischen Universität Eichstätt – Ingolstadt. 

Die Herausgeber
Die Reihe Entrepreneurial Management und Standortentwicklung wird herausgegeben von Prof. Dr. Edgar Kreilkamp, Prof. Dr. Christian Laesser, Prof. Dr. Harald Pechlaner, Prof. Dr. Mike Peters und Prof. Dr. Karl Wöber.  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia