ISBN-13: 5903699821848 / Polski / 2022
Gra memo. Królewny i smoki (3+) to lubiana przez dzieci gra memory z przygodami smoków, które zostały oswojone przez nieustraszone królewny, i ich zabawnymi wybrykami. Celem zabawy jest znalezienie jak najszybciej wszystkich par kafelków, na których przedstawiono królewny i smoki w akcji. Gra trenuje m.in. pamięć, spostrzegawczość i wyobraźnię.Trening pamięci, spostrzegawczości i wyobraźniCzy smoki potrafią czytać i gotować? Czy królewny można spotkać w laboratorium lub w bibliotece? Gra memo. Królewny i smoki to nie tylko klasyczna gra memory trenująca wyobraźnię i pamięć, lecz także inspiracja do poznawania i opowiadania historii o smoczych żartach i ciekawych świata królewnach. Dziecko szuka par, poznając przygody niezwykłych przyjaciół. Czy historie królewien i smoków rozśmieszą przedszkolaki do łez? W memory można grać w pojedynkę lub z innymi graczami, wówczas kafelki losuje się naprzemiennie.Pełne humoru ilustracje Katarzyny Nowakowskiej angażują uwagę dzieci i zachęcają do zabawy.Kafelki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.Rozwójpamięć, spostrzegawczość, wyobraźnia, motoryka małaIlustratorkaKatarzyna Nowakowska ilustratorka książek i gier planszowych dla dzieci, projektantka graficzna, autorka plakatów oraz wzorów odzieżowych.W serii równieżGra memo. Jednorożce i lamy 3+Gra loteryjka. Hopsasa! 2+Gra loteryjka. Urodziny tygryska 2+
Gra memo. Królewny i smoki (3+) to lubiana przez dzieci gra memory z przygodami smoków, które zostały oswojone przez nieustraszone królewny, i ich zabawnymi wybrykami. Celem zabawy jest znalezienie jak najszybciej wszystkich par kafelków, na których przedstawiono królewny i smoki w akcji. Gra trenuje m.in. pamięć, spostrzegawczość i wyobraźnię.Trening pamięci, spostrzegawczości i wyobraźniCzy smoki potrafią czytać i gotować? Czy królewny można spotkać w laboratorium lub w bibliotece? Gra memo. Królewny i smoki to nie tylko klasyczna gra memory trenująca wyobraźnię i pamięć, lecz także inspiracja do poznawania i opowiadania historii o smoczych żartach i ciekawych świata królewnach. Dziecko szuka par, poznając przygody niezwykłych przyjaciół. Czy historie królewien i smoków rozśmieszą przedszkolaki do łez? W memory można grać w pojedynkę lub z innymi graczami, wówczas kafelki losuje się naprzemiennie.Pełne humoru ilustracje Katarzyny Nowakowskiej angażują uwagę dzieci i zachęcają do zabawy.Kafelki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.Rozwójpamięć, spostrzegawczość, wyobraźnia, motoryka małaIlustratorkaKatarzyna Nowakowska ilustratorka książek i gier planszowych dla dzieci, projektantka graficzna, autorka plakatów oraz wzorów odzieżowych.W serii równieżGra memo. Jednorożce i lamy 3+Gra loteryjka. Hopsasa! 2+Gra loteryjka. Urodziny tygryska 2+